משלושה ייצא אחד: המועמדים הסופיים של ברצלונה

וויליאן ז'וזה
וויליאן ז'וזה | Harriet Lander/Getty Images

הקטלונים מחפשים חלוץ בעקבות פציעותיהם של דמבלה וסוארס, ב"ספורט" הצהירו שאחד מבין לוקאס פרס, וויליאן ז'וזה ולורן יצטרף. וגם: לקראת המשחק נגד בטיס, ניסיונות להרגיע את הסערה

קבוצות: בטיס ברצלונה
(גודל טקסט)

בצל הסערה הגדולה בברצלונה, בעקבותיה כבר החלו דיווחים על עזיבה אפשרית של ליאו מסי, גם אם הסיכויים לכך קלושים, בקטלוניה יצטרכו לשים את הכל בצד ולנסות להתעלות לקראת משחק החוץ מחר (ראשון, 22:00) נגד ריאל בטיס, האקסית של המאמן הנוכחי קיקה סטיין.

בברצלונה מנסים להרגיע את השקט וכנראה שלא במקרה פורסם תיעוד של ליאו מסי עובר שחקן אחר שחקן במנהרת השחקנים בבילבאו ביום חמישי בערב ומאחל בהצלחה עוד לפני ההתמודדות, שהסתיימה ב-1:0 בתוספת הזמן שהוביל לסיום דרכם בגביע – אגב, בשני המשחקים שקדמו להדחה מהגביע, לא נראה מסי מתנהל בצורה דומה, בין אם יש קשר או לא להאשמות הקשות שהופנו נגדו השבוע על פי הדיווחים.

במקביל, ברצלונה מקווה לצרף בקרוב מאוד חלוץ שימלא את מקומם של עוסמאן דמבלה ולואיס סוארס שגמרו את העונה. כידוע, בספרד קבוצות יכולות לצרף שחקנים גם אחרי סגירת חלון ההעברות במקרה של פציעות ובאישור הליגה, אולם אלו חייבים להיות שחקנים מהליגה המקומית. ב"ספורט" נטען שלברצלונה שלושה מועמדים סופיים: הראשון הוא לורן שמשחק בבטיס, השני הוא וויליאן ז'וזה השייך לריאל סוסיאדד והשלישי הוא לוקאס פרס מאלאבס.


שער העיתון "ספורט" עם המועמדים הסופיים לברצלונה (מסך)

המועמד המוביל של סטיין הוא וויליאן ז'וזה, אותו אימן בלאס פלמאס כשהיה מושאל לקבוצה ב-2015/6. לפי הפרסום ב"ספורט", סטיין הסביר לראשי ברצלונה את איכותיו של וויליאן ואחרי שבינואר הוא היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה לאור עניין מקבוצות אחרות, ייתכן שהסיטואציה אליה נקלע תאפשר את עזיבתו. נשיא ריאל סוסיאדד דיבר על מצב החלוץ ב"רדיו מארקה": "לא שוחחנו עם ברצלונה ואני לא יודע מה יקרה, החלון סגור ורק קראתי את מה שמופיע בתקשורת. כולנו יודעים שברצלונה מחפשת חלוץ ו-וויליאן היה מועמד למספר קבוצות בחלון האחרון, אז אם הוא יעזוב אותנו אנחנו נתגעגע אליו מאוד. אנחנו זקוקים לו, אבל מועדון לא יכול להכריח אף אחד להישאר אם יש הצעה טובה לשחקן ולמועדון שלו".

פרס בן ה-31, שנכשל בארסנל ובווסטהאם והונה חוזר לעצמו באלאבס, מחזיק בסעיף שחרור על סך 15 מיליון יורו ובשיחה עם "מונדו דפורטיבו רמז שהוא ישמח לעבור: "אם תגיע הזדמנות טובה ולמועדון יש הזדמנות להרוויח כסף, אז…".

באשר ללורן, שיפגוש מחר את ברצלונה, הוא אמר באמצע השבוע בנושא: "כמובן שזה עושה אותי מאושר שברצלונה עוקבת אחריי וזה כבוד גדול, לא אסתיר זאת, אבל אני חושב רק על בטיס כרגע. אני יודע שברצלונה רוצה להחתים שחקן בגלל פציעת דמבלה, אבל זה לא קשור אליי ואלו עניינים שהסוכן שלי יטפל בהם. אני לא רוצה להיות מעורב. עבורי המשחק הקרוב נגד ברצלונה הוא כמו גמר – זו הקבוצה הכי טובה בעולם עם השחקן הכי טוב בעולם, ליאו מסי".


מחר נגד ברצלונה, בהמשך השבוע איתה? לורן (CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images)

בטיס אמנם תגיע למפגש נגד האלופה לאחר שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, היא הודחה מהגביע נגד ראיו וייקאנו ובליגה הפסידה לחטאפה וסיימה רק ב-1:1 נגד אייבר, אבל היו אלה שלושה משחקי חוץ ואת ברצלונה היא כבר תארח בביתה. עם זאת, שני הפסדיה האחרונים בבית היו לקבוצות הצמרת סביליה ואתלטיקו, אך בין לבין היא גם הביסה 0:3 את ריאל סוסיאדד והפתיעה את ולנסיה ובילבאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי