הבזבזניות הגדולות: הסריה A והפרמיירליג בראש טבלת ההוצאות של ינואר

ברונו פרננדש
ברונו פרננדש | Manchester United / Contributor

בארץ המגף פוזרו בחלון החורף כ-60 מיליון יורו יותר מאשתקד, גם באנגליה נרשמה עלייה. ברונו פרננדש היה להעברה היקרה ביותר, ריינייר הקפיץ את הסכום הכללי בספרד

(גודל טקסט)

חלון ההעברות של החורף נסגר אמש (שישי) ללא החתמות מרעישות במיוחד ועם הנדודים של אמרה צ'אן לדורטמונד וסדריק סוארס לארסנל בין המעברים הבולטים של השעות האחרונות, אך בקרב הקבוצות מחמש הליגות הגדולות של אירופה, ההוצאות היו גדולות מאשר בשנה שעברה, בעיקר באיטליה ובאנגליה.

לפי נתוני "טרנספרמארקט", הסריה A מובילה יחד עם הפרמיירליג את טבלת הבזבוזים של ינואר, עם יותר מ-200 מיליון יורו השקעה. במקום השלישי, לא הרחק מאחור, הבונדסליגה – שם פיזרו הקבוצות 195.9 מיליון. באיטליה, ההוצאות היו גדולות בכ-60 מיליון יורו ביחס לשנה שעברה (214.3 מיליון בסך הכל), כאשר גם באנגליה (200.3) נרשמה עלייה קלה. בספרד, שם ריינייר הברזילאי היה להחתמה היקרה ביותר, כשעבר מפלמנגו לריאל מדריד תמורת 30 מיליון יורו, סך הבזבוזים עמד על 127 מיליון.

ומי הרכש היקר ביותר של החורף אתם שואלים? כמובן שברונו פרננדש, הפורטוגלי שהצטרף למנצ'סטר יונייטד אחרי חרושת שמועות שנמשכה יותר מחלון העברות אחד, כשהשדים האדומים שילמו לספורטינג ליסבון 55 מיליון יורו.



כריסטיאן אריקסן. אחת ההעברות הבולטות של החורף, במיוחד באיטליה (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)
אריקסן. אחת ההעברות הבולטות של החורף (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי