רודריגו מורנו בדרך לבארסה, ברונו פרננדש ייכלל בעסקה?

רודריגו
רודריגו | Manuel Queimadelos Alonso/Getty Images

בספרד נכתב כי ולנסיה הסכימה להשאילו עד תום העונה כשהאלופה תהיה חייבת לרכוש אותו ב-55 מיליון יורו. ברתומיאו אישר: "יש חידוש על הפרק", ובפורטוגל דווח שקשר ספורטינג יירכש ויושאל לעטלפים כחלק מהעסקה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

חמישה ימים נותרו לחלון ההעברות וברצלונה נחושה בדעתה להחתים חלוץ לאור פציעתו הארוכה של לואיס סוארס. גם ההפסד במאסטייה נגד ולנסיה הוכיח שאולי לא כדאי לסמוך רק על אנטואן גריזמן כ-'9'. רודריגו מורנו, החלוץ הספרדי של ולנסיה, נמצא בראש רשימת המועמדים. "רודריגו באוויר", נכתב בשער "ספורט" הבוקר.

נשיא ולנסיה וכן סוכנו של השחקן הגיעו כבר בשעות הערב לספרד במטרה לקדם את העסקה אך כרגע אין הסכמה בין הקבוצות. החלוץ שכבש העונה ארבעה שערים בכל המסגרות והצטיין בעיקר בבישולים (לא פחות מעשרה), עשוי לעבור כמושאל בחצי השנה הזו, לפי הדיווח, אך העטלפים שהסכימו לכך דורשים לקבל 55 מיליון יורו עוד לפני הקיץ. ב"מונדו דפורטיבו" נכתב על עוד שינויים אפשריים בסגל. אם אמרה צ'אן יעזוב את יובנטוס לבורוסיה דורטמונד – ייתכן ואיבן ראקיטיץ' יחליפו בטורינו. מעבר לכך, המגן הצעיר מוסא ווגה עשוי לעזוב בהשאלה לטורינו האיטלקית.

בצהריים דווח בספרד כי מי שעשוי להשפיע על הגעתו של רודריגו הוא דווקא ברונו פרננדש, קשרה של ספורטינג ליסבון שמבוקש זמן רב על ידי הגדולות באירופה. לפי הדיווח בפורטוגל, בארסה עשויה לרכוש את הקשר ולהעבירו בהשאלה לוולנסיה עד לתום העונה וכך העטלפים לא יערימו קשיים בשחרורו של רודריגו.


עוד קודם לכן, נשיא המועדון, ג'וזף ברתומיאו, שהגיע לערב הגאלה המיוחד של עיתון "מונדו דפורטיבו" כדי לאסוף את פרס ה-MVP בו זכה מסי, התייחס לחיזוק האפשרי: "רודריגו? חיזוק אפשרי נמצא על השולחן, אבל אני לא רוצה לדבר על שחקנים של קבוצה אחרת. יכול להיות שנקדם שחקן צעיר מבארסה ב' כדי שישלים את הסגל או שיגיע שחקן מבחוץ. האם אני אוהב את רודריגו? אני אוהב הרבה שחקנים".

על המשכיותו של מסי במועדון: "מסי ימשיך כאן עד מתי שירצה, זו אהבה לכל החיים, הוא כבד יודע את זה. נותרו לו עוד שנים רבות של כדורגל נפלא בהן הוא יגרום לנו ליהנות. צריך ליהנות מכל רגע, כי ברור שגם הוא לא נעשה צעיר. הנשיא הוסיף שהוא מלא אמונה במאמן החדש קיקה סטיין ובטוח כי הקבוצה תסיים את העונה עם תואר.

הקשר פרנקי דה יונג שקיבל גביע מיוחד בערב, סיפק הצהרה: "ננסה לזכות בליגת האלופות, יש לנו שחקנים גדולים, זה אתגר ענק. אבל ברור שעלינו להשתפר ולעבוד קשה. אני סומך על האיכות שלנו שתביא לניצחונות, יחד עם עבודה קשה". על השתלבותו בברצלונה אמר: "קשה להחליף מועדונים, אבל עזרו לי מאוד, אני מרגיש כאן בבית".

ברונו פרננדש. חלק מעסקת רודריגו? (PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי