עידן חדש? ברצלונה הפסידה 2:0 אצל ולנסיה

ג'רארד פיקה, מארק אנדרה טר שטגן
ג'רארד פיקה, מארק אנדרה טר שטגן | Eric Alonso/Getty Images

לאחר שני ניצחונות לא משכנעים, אלופת ספרד קיבלה סטירה גדולה ב"מסטאייה" של העטלפים, למרות משחק נהדר של טר שטגן. אלבה כבש עצמי, גומס המצטיין החמיץ פנדל, אך כבש לאחר מכן

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון של אוססונה אמש (שישי) המחזור ה-21 בליגה הספרדית המשיך היום עם ארבעה משחקים, כשבמוקד ברצלונה הציגה משחק רע מאוד נגד ולנסיה והפסידה 2:0 ב"מסטאייה". קודם לכן, אספניול ואתלטיק בילבאו נפרדו בתיקו 1:1. בהמשך: אלאבס תארח את ויאריאל (19:30) וסביליה תשחק נגד גרנאדה (22:00).

ולנסיה – ברצלונה 0:2
כשהיא אחרי שני ניצחונות לא משכנעים בלשון המעטה, אלופת ספרד עלתה היום למגרשם הביתי של העטלפים, בו באופן מסורתי היא לא מפסידה בשנים האחרונות. כבר מהפתיחה ניתן היה להבין שזה לא היום של בארסה, למרות הרכב חזק הכולל את ליאו מסי ואנטואן גריזמן בחלק הקדמי.

השוער מארק אנדרה טר טשגן הציג משחק הירואי במחצית הראשונה, כאשר הצליח לעצור כמעט כל כדור שנבעט לעברו, כולל פנדל של מקסי גומס האורוגוואי בדקה ה-12, ולמעשה קבע כמעט לבדו שהמחצית הראשונה תסתיים ללא שערים, כשבמקביל שחקני ההתקפה של הבלאוגרנה פשוט נראו רע מאוד.


ניצחון גדול של ולנסיה בביתה (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)

בפתיחת המחצית השנייה גם הגרמני לא יכול היה לסייע לקבוצתו, כשבעיטה אדירה של גומס פגעה בגופו של ג'ורדי אלבה וחדרה לשער. ברצלונה החלה מאותו רגע לתקוף עוד יותר ולשחק את משחק המסירות המוכר שלה, אך זה לא היה זה. בדקה ה-77 ולנסיה ניצלה חלק הגנתי מופקר מאוד והכתה פעם נוספת ביריבתה, כשגומס היה פעם נוספת האיש המסוכן ומצא את הרשת.

לאחר שלושה משחקים בלבד, ברצלונה רשמה הפסד ראשון בעידן קיקה סטיין עח הקווים ולמעשה תתפלל לתוצאה דומה במשחקה של ריאל מדריד, אשר תתמודד מחר מול ריאל ויאדוליד ולמעשה תוכל לקחת לה את המקום הראשון.


לא היום שלו. מסי מיואש במסטאייה (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)

אספניול – אתלטיק בילבאו 1:1
כשהיא עדיין שקועה בקרקעית הטבלה, אספניול הצליחה לטפס למקום ה-19 בטבלה בזכות הנקודה שהשיגה, כשבוע לאחר הניצחון על ויאריאל מנגד, אתלטיק בילבאו רשמה משחק חמישי ברציפות במסגרת הליגה בו היא מסיימת בתיקו, ובכך אפשרה לחטאפה וסביליה, שנמצאות מעליה, את האפשרות לברוח לה יותר בצמרת.

המשחק היום התחיל טוב עבור הבאסקים, שעלו ליתרון בדקה ה-12 לאחר תרגיל מסירות נהדר בקרן, אשר הגיע בסיום לאסייר ויאליברה, שכבש את שערו הרביעי העונה בכל המסגרות. בדקה ה-63 השוויון של הקטלונים הושג כשראול דה תומאס עמד במקום הנכון ברחבת החמש והכניע את יאגו הררין בבעיטה שטוחה.

סביליה – גרנאדה 0:2
עוד לפני משחקה של אתלטיקו מדריד, סביליה הצליחה לעלות למקום השלישי בטבלה ביכולת משכנעת ביותר. כ-33 אלף אנשים הגיעו לפיחואן הסוער, וראו את לוק דה יונג עולה גבוה בדקה ה-11 וכובש את שערו הרביעי העונה בליגה בנגיחה נהדרת. בדקה ה-34 סרחיו רגילון סידר לנוליטו את ה-0:2 במשחק, ולמעשה סגר את הסיפור עבור גרנאדה הצנועה.

תוצאה נוספת
אלאבס – ויאריאל 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי