צפו: לברון פורץ בבכי לאחר ששמע על מותו של קובי

קובי בראיינט , לברון ג'יימס
קובי בראיינט , לברון ג'יימס | Harry How/Getty Images

כוכב ההווה של הלייקרס שמע על החדשות הטראגיות כשחזר מהמשחק נגד פילדלפיה ולא הצליח לעצור את הדמעות. שריף משטרת לוס אנג'לס הודיע: "תשעה נוסעים על המסוק נהרגו"

(גודל טקסט)

קובי בראיינט נהרג בהתרסקות מסוק טראגית ביום ראשון (26.01.2020), בגיל 41, בזמן שהיה בדרכו למשחק כדורסל עם ביתו בת ה-14, ג'יאנה. על המטוס היו תשעה אנשים בסך הכל, ביניהם מאמן המכללות, ג'ון אלטובלי, ואף אחד מהנוסעים לא שרד את ההתרסקות. לבראיינט. מסביב לעולם סופדים לאחד משחקני הכדורסל הגדולים בכל הזמנים, ומי שנחשב לאחד האתלטים האייקונים והאהובים בדורו.

דריל אוזבי, השריף של מטה כיבוי האש לוס אנג'לס והוציא הודעה רשמי לתקשורת: "ב-5 בבוקר שעון ארה"ב, משטרת מחוז קליפורניה קיבלה שיחה על התרסקות מטוס בעיר טלבאסה. מכבי האש הגיעו לזירה ומצאו מטוס עולה באש באמצע יער. למקום נשלחו 56 כוחות ביטחון, ביניהם אנשי טיפול נמרץ, שוטרים, כבאים. הכבאים במקום כיבו את השריפה למרות הקשיים ברבים. בחיפושים שנערכו בזירה, כל הנוסעים במטוס נספו קליל". 
חברו הטוב של קובי בראיינט, לברון ג'יימס, שרק אמש עקף אותו בטבלת הקלעים הגדולים בכל הזמנים, ואפילו זכה לציוץ האחרון של ה'מאמבה' שבירך אותו על ההישג האדיר, שמע על החדשות בזמן שחזר מטיסה במשחק בפילדלפיה, ותועד יורד מהמטוס ולא מצליח לשלוט בדמעות.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי