מכבי ת"א הודיעה: עומרי כספי יעבור ניתוח בברך

עומרי כספי
עומרי כספי | עדי אבישי

לאחר שהמריא לארצות הברית להתייעצות נוספת, הוחלט שהשחקן יעבור הליך כירורגי וימשיך להיעדר. וגם: הקבוצה נקנסה בעקבות הקללות נגד ניקולה מירוטיץ' נגד ברצלונה

(גודל טקסט)

שבוע בדיוק לאחר שמכבי תל אביב אישרה שהקפטן עומרי כספי המריא לארצות הברית להתייעצות נוספת, היום (ראשון) בישרו הצהובים בצער על כך שהוא ייאלץ לעבור ניתוח בברכו וימשיך להיעדר.

כידוע, כספי שיחק לאחרונה ב-3.12.2019 נגד עירוני נהריה, משחק בו עלה למספר דקות לאחר שנעדר תקופה, אולם התלונן על כאבים בברכו ובקבוצה העניקו לו זמן מנוחה נוסף להתאוששות, אבל מסתמן כי מדובר בשחיקת הסחוס בברך ועל כן לא נותרה לקבוצה ברירה אלא להחליט על ניתוח.

אם לא די בכך, גם נייט וולטרס סובל מפגיעה בכתפו ויעבור בדיקה בימים הקרובים לבירור חומרת הפגיעה ודרכי הטיפול בה. נזכיר גם וולטרס נפצע בתחילת דצמבר ורק לאחרונה חזר מפגיעה בשריר הירך האחורי. בעקבות הפציעות האחרונות, יצטרכו כעת במכבי תל אביב להחליט אם לרשום את ארון ג'קסון לליגה, או אולי לצרף שחקן ישראלי לסגל.


כספי צופה בחבריו מהיציע. ימשיך להיעדר (עדי אבישי)

בתוך כך, לאחר הדיווחים על כך שאלופת ישראל עלולה להיענש, היום נפלה ההחלטה. מכבי תל אביב נקנסה ב-4,000 יורו בפועל על ידי ראש היורוליג בגין הקללות לעברו של ניקולה מירוטיץ' במהלך המשחק הביתי מול ברצלונה.

"מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מבקש מקהל האוהדים לנהוג באיפוק ולהימנע מקריאות שעלולות להשית קנסות על הקבוצה", נמסר לאחר מכן בהודעה הרשמית שפרסמה אלופת ישראל.

במשחק עצמו, כזכור, מירוטיץ' ביצע עבירה בלתי ספורטיבית על אנג'לו קלויארו, פעולה אשר הרתיחה חלק מהקהל הצהוב שהחל לגדף את הכוכב ולא נרגע גם לאחר בקשת הכרוז, שי סידי, שהזהיר את הצופים.


אוהדי מכבי תל אביב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי