ציון דרך היסטורי לכריסטיאנו רונאלדו, ניקולו זאניולו סיים את העונה

ניקולו זאניולו
ניקולו זאניולו | ANDREAS SOLARO/AFP via Getty Images

הפורטוגלי שוב כבש והפך לשחקן יובנטוס הראשון מזה 67 שנים שכובש שנתיים רצופות לפחות 14 גולים בחצי עונה, קשרה של רומא קרע את הרצועה הצולבת ויחמיץ גם את היורו. סארי: "שיחקנו בצורה מסוכנת בדקות הסיום"

קבוצות: יובנטוס רומא
(גודל טקסט)

מאבק הצמרת הדו ראשי בליגה האיטלקית ממשיך לערוך תהפוכות. אחרי התיקו 1:1 בין אינטר לאטאלנטה, האלופה בשמונה השנים האחרונות, יובנטוס, שבה לפסגה בזכות ניצחון ראשון על רומא באלומיפיקו לראשונה מזה שש שנים, אז אימן את הקבוצה מאמן הנראזורי אנטוניו קונטה.

כוכב הקבוצה כריסטיאנו רונאלדו נמצא בכושר שיא – הפורטוגלי כבש גול נוסף ולמעשה זהו שערו התשיעי של החלוץ מאז חודש דצמבר, יותר מכל שחקן בחמש הליגות הבכירות ובמקביל הפך לשחקן יובה הראשון שכובש לפחות 14 שערי ליגה תוך חצי ענה במשך שנתיים רצופות, מאז ג'ון הנסן בתחילת שנות החמישים.

מאמן הקבוצה מאוריציו סארי אמר בסיום: "שיחקנו טוב במשך 60 דקות ואז ניסינו לשמור על היתרון במקום להגדיל אותו. היו לנו שלוש התקפות טובות ולא הצלחנו לכבוש. והסבל נגד רומא באולימפיקו הוא כמעט בלתי נמנע. שיחקנו בצורה מסוכנת בדקות האחרונות".


ציון דרך היסטורי לכריסטיאנו רונאלדו (TIZIANA FABI/AFP via Getty Images)

פאולו דיבאלה נראה מאוכזב כשירד לספסל: "אם להיות כן, המשחק גרם לי לקבל החלטת לא קלות. זה בסדר שפאולו הגיב ככה, זה די נורמלי. מעולם לא ראיתי שחקן שעוזב את המגרש ונראה מרוצה מזה".

אצל רומא מנגד, מעבר להפסד קיבלה חדשות רעות מאוד. הקבוצה מבירת איטליה הודיעה מיד אחרי המשחק כי הקשר ניקולו זאניולו קרע את רצועה הצולבת, סיים את העונה וייעדר מהסגל של נבחרת איטליה ביורו 2020. מאמנו פאולו פונסקה: "זה רגע רע ועכשיו ניקולו צריך להתאושש במהירות האפשרית, אנחנו עצובים, אבל מחר הוא יום חדש".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי