חזרה לפסגה: רונאלדו כבש, 1:2 ליובנטוס על רומא

מיראלם פיאניץ' חוגג עם כריסטיאנו רונאלדו
מיראלם פיאניץ' חוגג עם כריסטיאנו רונאלדו | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images

הגברת הזקנה שבה למקומה הטבעי אחרי המעידה של אינטר, הפורטוגלי כבש בפנדל. סמפדוריה דרסה 1:5 את ברשיה ובאלוטלי, אודינזה הביסה את ססואולו, פיורנטינה ניצחה לראשונה אחרי שמונה מחזורים

(גודל טקסט)

אחרי שאינטר מעדה מול אטאלנטה, לאציו גברה על נאפולי וזלאטן כבש במדי מילאן, המחזור ה-19 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שישה מפגשים נוספים. במוקד, יובנטוס התארחה באולימפיקו מול רומא וחזרה למקום הראשון אחרי שהשיגה 1:2. במשחק המוקדם, אודינזה חיברה ניצחון שלישי ברציפות אחרי 0:3 חלק על ססואולו. לאחר מכן, סמפדוריה חזרה מפיגור לניצחון מוחץ על ברשיה, טורינו השיגה נקודות חשובות נגד בולוניה ופיורנטינה ניצחה לראשונה אחרי שמונה מחזורים. בקרב תחתית ניצחה ורונה 1:2 את גנואה ובמקביל לבריחתה מהחלק התחתון, סיבכה כהוגן את האורחת.

רומא – יובנטוס 2:1
הגברת הזקנה הגיעה למשחק כשהיא יודעת שאינטר מעדה אתמול מול אטאלנטה וניצחון יחזיר אותה סוף סוף לפסגה. הביאנקורי לא נלחצו, עשו את העבודה שלהם , לקחו שלוש נקודות וחזרו למקומם הטבעי, אולי בדרכם לאליפות התשיעית ברציפות, על אף שמוקדם להספיד את הנראזורי של אנטוניו קונטה.

השער הראשון במשחק הגיע כבר אחרי שלוש דקות, וממקור לא צפוי: הבלם הטורקי בן ה-21 של יובנטוס, מריח דמיראל. פאולו דיבאלה הכניס כדור חופשי מהאגף השמאלי אל הרחבה והשחקן הצעיר בעט מהאוויר כדור מדויק אל הרשת של פאו לופס. בדקה ה-10 דיבאלה הוכשל ברחבה על ידי ג'ורדן ורטו, ואת הפנדל כריסטיאנו רונאלדו תרגם לשער עם כדור חזק ומדויק לפינה הימנית. בדקה ה-68 ג'נגיז אונדר נגח לעבר שערה של יובה והכדור פגע בידו של דנילו. השופט שרק לפנדל מוצדק, הפנדל השני במשחק, אותו כבש דייגו פרוטי שצימק ל-2:1. 


כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם לאונרדו בונוצ'י (Paolo Bruno/Getty Images)

האלופה המשיכה לשלוט ולאיים גם לאחר מכן ורונאלדו כמעט השלים צמד עם נגיחה מתוך הרחבה, אך הכדור שלו חמק סמוך לעמוד, והתוצאה נשמרה עד לסיום. בכך, כאמור, יובנטוס שבה לפסגה ופתחה פער של שתי נקודות על אינטר. רומא, מנגד, ירדה מהמקום הרביעי לחמישי על אף שהיא עם מספר נקודות זהה לזה של אטאלנטה (שעלתה למקום הרביעי), אך לקבוצה השמחה של ג'אן פיירו גאספריני הפרש שערים עדיף. 

סמפדוריה – ברשיה 1:5
פאביו קוואליארלה וחבריו השיגו ניצחון ראשון אחרי שני משחקים כשהביסו ללא תנאי את הקבוצה של פאביו גרוסו ומריו באלוטלי, שמצדה סגרה מחזור רביעי רצוף ללא ניצחון. האורחת דווקא הובילה כבר אחרי 12 דקות משער של ג'ון צ'אנסיור, אלא שקארול לינטי איזן בדקה ה-34 ובישל ליאקוב יאנקטו את השער שהשלים מהפך על סף הירידה להפסקה. קוואליארלה (פנדל, 69), וג'יאנלוקה קפרארי (77) הוסיפו במחצית השנייה.


פאביו קוואליארלה חוגג (Paolo Rattini/Getty Images)

טורינו – בולוניה 0:1

אלחנדרו ברנגר כבש בדקה ה-11 ונתן ניצחון שני רצוף ל"שוורים", שעלו לפחות זמנית למקום השביעי וצמצמו לשתי נקודות את הפער מקליארי, המדורגת מעליהם במקום שמקנה כרטיס למוקדמות הליגה האירופית. האורחת, מצדה, רשמה הפסד ראשון אחרי שלושה מחזורים. ונותרה במקום ה-12.

 

 
 פיורנטינה – ספאל 0:1
ה"ויולה", עדיין ללא פרנק ריברי שפצוע בקרסול, שחררו אנחת רווחה ענקית עם ניצחון ראשון אחרי שמונה מחזורים עקרים. חרמאן פסלה נגח פנימה את השער היחיד במשחק, בדקה ה-82. לספאל זה היה הפסד שני ברציפות והיא שקועה במקום האחרון בטבלה.

אודינזה – ססואולו 0:3

ניצחון שלישי ברציפות לאודינזה, שברחה כמעט באופן סופי ממאבקי התחתית וטיפסה למרכז הטבלה כשבמאזנה 24 נקודות. מי שפרץ את הסכר היה החלוץ סטפנו אוקקה, שנגח בעוצמה פנימה (16) וסידר יתרון מוקדם עם שערו הרביעי העונה. קן סמה השבדי הכפיל (68) והמילה האחרונה הייתה שייכת לרודריגו דה פול שקבע את תוצאת המשחק בתוך תוספת הזמן (91). להבדיל מהמארחת, ססואולו רשמה הפסד שלישי ברציפות ונותרה בחלק התחתון עם 19 נקודות ומאזן עגום שכולל לא פחות מ-34 שערי חובה ב-19 משחקים.

ורונה – גנואה 1:2
דרמה גדולה בוורונה הסתיימה בניצחון המארחת, שצברה שלוש נקודות קריטיות והצליחה להגדיל את הפער מהקו האדום לכדי 11 נקודות. זה היה "קרב על שש נקודות" בין ורונה שערב המחזור הייתה עם 22 נקודות לבין גנואה שבמקום ה-18 עם 14 בלבד, אבל מהפך מקומי במחצית השנייה סידר ניצחון שני ברציפות ובריחה מהחלק התחתון. אנטוניו סנאבריה כבש בדקה ה-41 והוריד את גנואה להפסקה עם יתרון יקר מפז, אבל 10 דקות במחצית השנייה קבעו 1:2 בסיום – ואלריו ורה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-55 ואת תוצאת המשחק חתם מתיאה זקגאני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי