הפועל ת"א שוקלת להקפיא את קמארה, רישום אולהה מתעכב

דמבה קמארה
דמבה קמארה | אריאל שלום

אחרי שהוחלט לוותר על זר שישי כדי לקבל מענק מהמנהלת, החלוץ שקיבל הודעת שחרור אינו מוצא קבוצה ודורש את מלוא שכרו. שחרורו של הרכש מווייטנאם טרם התקבל, אך הוא אמור להיכלל בסגל מול בני יהודה

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון המרשים על הפועל באר שבע, הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת משחק החוץ באצטדיון בלומפילד נגד בני יהודה (ראשון החל מ-20:00, ישיר בספורט1). במועדון האדום לא התרגשו מהעובדה שאלישע לוי מונה למאמן על חשבון יוסי אבוקסיס והבהירו שכך או כך הקבוצה מהשכונה היא יריבה שתעשה לחניכיו של ניר קלינגר חיים קשים.

דמבה קמארה, שקיבל הודעת שחרור, הבהיר לראשי הפועל תל אביב כי נכון לעכשיו הוא לא מוצא קבוצה והוא אינו מוכן לעזוב תמורת פיצוי בן שני משכורת שהוצע לו. החלוץ, שיכול לעבור אך ורק לקבוצה מליגה הפוכה מאחר ושיחק בשתי קבוצות העונה, דורש את מלוא שכרו עד תום העונה והבהיר למקורביו כי הוא לא מתכנן לעזוב אם לא תהיה לו חלופה. במועדון מתכננים לקיים פגישה נוספת עם השחקן, במהלכה ינסו להגיע להסכם בנוגע לסיום דרכו כשבמקביל נשקלת האפשרות להקפיא את כרטיסו.

רישומו של הקשר פליפה רודריגס, שחתם השבוע רשמית בהפועל תל אביב, תלוי בשלב זה בעזיבתו או בהקפאתו של קמארה ובמועדון כאמור פועלים על מנת להגיע במהרה לפשרה מול החלוץ. במקביל, רישומו של חלוץ הרכש מייקל אולהה, שאמור להיכלל בסגל לראשונה במשחק נגד בני יהודה, מתעכב בשל השחרור שטרם התקבל על ידי ההתאחדות מווייטנאם. 


אמור להיכל בסגל מול בני יהודה. אולהה (הפועל תל אביב)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הפועל תל אביב החליטה לשחק עד תום העונה עם חמישה זרים כדי לזכות במענק של 300 אלף ש"ח ממנהלת הליגה. בעקבות כך הקשר ארמנדו קופר, אשר אינו יכול לשחק בקבוצה אחרת בישראל עד שישלם למכבי פ"ת סכום של 100 אלף דולר, יצטרף רק במהלך הקיץ ויחתום על חוזה לעונה אחת פלוס אופציה לשנה נוספת.

מבחינה מקצועית, בהפועל תל אביב הביעו שביעות רצות מכך שהקבוצה לא ספגה בשלושת המשחקים האחרונים שלה (שניים במסגרת הליגה ואחד במסגרת הגביע). אריק ינקו, שהחליף את יואב ג'ראפי וכאמור שמר על רשת נקייה, צפוי להמשיך לקבל מהמאמן ניר קלינגר את הקרדיט בין הקורות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי