וידאל תובע את ברצלונה, שהגיבה: "למה לא שמענו על זה חצי שנה?"

ארתורו וידאל
ארתורו וידאל | Gettyimages

בספרד נחשף כי לפני כחודש הגיש עורך דינו של הצ'יליאני תביעה נגד המועדון על כך שלא קיבל בונוסים בסך 2.4 מיליון יורו. בקבוצה הקטלאנית טענו: "התזמון לא ברור", וקושרים את הפרשה לרצונו של הקשר לעזוב לאינטר

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

הפרידה של ארתורו וידאל מברצלונה הוכלת ומתקרבת. אחרי שאתמול (שישי) פורסם כי הכוכב הצ'יליאני הסכים להצעת אינטר והפערים בין הקבוצות אמורים להיסגר במשא ומתן לקראת מעבר בינואר, מתברר כי הוא תובע את ברצלונה על סכום של 2.4 מיליון יורו שהיה אמור להגיע אליו בצורת בונוסים.

בעיתון הספרדי "ABC" נחשף כי עורך דינו של וידאל הגיש תביעה בתחילת דצמבר, לפיה בחוזהו של וידאל מופיע סעיף בו הוא יקבל בונוסים של שני מיליון יורו אם הוא ישותף ב-60% מהמשחקים, בנוסף ל-400 אלף יורו על זכייה באליפות והגעה לשמינית גמר ליגת האלופות.

על פי "מונדו דפורטיבו", ברצלונה מסרבת לשלם את הסכום בטענה כי הצ'יליאני לא עמד בתנאים בחוזה שמאפשרים לו לקבל את הבונוס. בעיתון נכתב כי על מנת שיהיה זכאי לתשלום, היה עליו לשחק 45 דקות לפחות בכל אחד מהמשחקים. ברצלונה, על פי הדיווח, מאמינה כי מדובר בדרכו של הקשר להודיע כי הוא מעוניין לעזוב.

וידאל באימון ברצלונה. כמה יחריף הקרע בין הצדדים? (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)
וידאל באימון ברצלונה. כמה יחריף הקרע בין הצדדים? (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

"אם היו חילוקי דעות באשר לסכומים המגיעים לארתורו", אמרו במועדון, "למה זוהי הפעם הראשונה שאנחנו שומעים על זה בחצי השנה האחרונה? לא היה תקדים לכך שמישהו חיכה שישה חודשים על מנת לדרוש חוב. הסיבה לתזמון הזה לא ברורה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי