סופית: הפועל אום אל פאחם תארח את מכבי ת"א בעפולה

אוהדי אום אל פאחם
אוהדי אום אל פאחם | מאור אלקסלסי

למרות היערכות המשטרה ופסילת המגרש בתום הערכת מצב ראשונית, סיור נוסף שנערך באצטדיון הוביל לאישורו, האלופה צפויה לקבל כ-1,000 כרטיסים. היו"ר אבו שלמה: "החלטה טובה"

(גודל טקסט)

אחרי מספר שבועות שבהפועל אום אל פאחם דיברו על כך שמשחק גביע המדינה נגד מכבי תל אביב עשוי לעבור לאחד מבין האצטדיונים בנתניה או בפתח תקווה, היום (חמישי) נערך באצטדיון בעפולה סיור נוסף של משטרת ישראל ולאחר שהמגרש נפסל תחילה, התקבל האישור וההודעה הרשמית יצאה: המשחק במסגרת סיבוב ח' ייערך כמתוכנן במגרש הביתי של נציגת הליגה הלאומית, בשבת הבאה (21.12, 19:50).

ההערכה היא כי 3000 אוהדים יוכלו להיכנס למשחק, כשכל הנראה 2000 יגיעו מאום אל פאחם ו-1000 כרטיסים תקבל מכבי תל אביב, המספר אותו ביקשה האלופה, אך החלטה סופית טרם התקבלה. כזכור, בתחילה המשטרה אסרה את קיום המשחק בעפולה בשל עומס הקהל, אבל ההתאחדות התעקשה שאום אל פאחם לא תוכל לארח בביתה, ייפגע עקרון הספורטיביות.

במהלך השעות הקרובות תחליט המשטרה על כמות השוטרים והמאבטחים שיאבטחו את המשחק. "מדובר בהחלטה טובה של המשטרה וההתאחדות. אנחנו רוצים שיהיה פסטיבל וגם ננסה לעשות הכל כדי להפוך לסינדרלה", אמר לספורט1 יו"ר אום אל פאחם מוחמד אבו שלמה.


אוהדי מכבי ת"א בדרבי. ייסעו לצפון (אריאל שלום)

במקביל, באום אל פאחם מתכוננים למשחק הצמרת מחר מול הפועל ראשון לציון עם רצון להשיג ניצחון נוסף שיוביל את הקבוצה לליגת העל בסיום העונה. מי שייעדר מהמשחק הוא הקשר ערן לוי, שכזכור שוב התעמת השבוע עם ניר ברקוביץ' ואתמול כלל לא הגיע לאימון הבוקר. באום אל פאחם החליטו שלא להתעסק בנושא עד יום ראשון, כדי להתעסק במשחק הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי