"אדן הזאר יסמן עידן בריאל, הוא יוכל לזכות בכדור הזהב"

אדן הזאר
אדן הזאר | PIERRE-PHILIPPE MARCOU / Contributor

רוברטו מרטינס, מאמן נבחרת בלגיה, חלק שבחים לקפטן: "לאוהדים אין מה לדאוג, אין שחקנים טובים כמוהו". הנשיא פרס ביקר במתחם האימונים לראשונה מאז הקורונה. בספרד טוענים: זידאן תחת זכוכית מגדלת

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, בעיקר הערב (חמישי) את המאמן זינדין זידאן ושחקני הסגל במתחם האימונים ולדבבאס לראשונה מאז התפרצות נגיף הקורונה. הבלאנקוס ממשיכים בהכנות שלהם לקראת חידוש הליגה הספרדית ב-12 ביוני בחודש הבא. במועדון מרוצים מהתקדמותו של אדן הזאר שמתאמן כרגיל, ומי שחלק לו מחמאות גדולות הוא רוברטו מרטינס, מאמן נבחרת בלגיה שהאריך אתמול את חוזהו.

 
"הזאר מאוד שמח, הוא נמצא ברגע שמח לצד הדאגה שיש לכולנו כבני אדם", אמר מרטינס. "הוא מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו. הוא ינצח. לפעמים אתה זקוק להתחלה קשה במועדון החדש כדי באמת להבין מה הפירוש של ריאל מדריד".
 
 
מרטינס המשיך: "האוהדים יכולים להיות רגועים. הזאר יסמן עידן בקבוצה הזו. אין שחקנים טובים כמוהו, הוא בקלות יוכל לזכות בכדור הזהב". בינתיים העונה הבלגי, שהגיע כרכש הנוצץ בקיץ וקיבל את חולצה מספר 7, הבקיע שער בודד ב-15 הופעות.
 

עוד בבלאנקוס, המאמן זידאן דיבר אתמול על הרצון העז של המועדון לזכות בתארים, ובתקשורת עסקו במעמדו. בדיוק שלוש שנים חלפו מאז זכתה ריאל, יחד עם הצרפתי, באליפות האחרונה. ב"מארקה" נכתב כי הצרפתי נבחן בזכוכית מגדלת לקראת המשך העונה ושאם לא יזכה בתואר – כלל לא בטוח שימשיך. כזכור, לפני הפגרה הכפויה, שבוע אחרי שניצחה בקלאסיקו – איבדה ריאל את הפסגה כשנכנעה 2:1 לבטיס.

בשער "אס", מנגד, נכתב כי ריאל מאוד בטוחה בעצמה ומסמנת מטרה רחוקה – גומלין שמינית גמר הצ'מפיונס נגד מנצ'סטר סיטי באוגוסט. נכתב כי ריאל רוצה להגיע בכושר שיא למשחק הזה, והדרך לשם עוברת עם זכייה באליפות. הבלאנקוס מרוצים מכך שהם חזרו לעבוד הרבה לפני יריבתה האנגלית, והעובדה שמשחק הגומלין ללא קהל תקל עליהם את המשימה – להפוך את ההפסד 2:1 במדריד ולהעפיל לרבע הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי