"פ.ס.ז' טרפדה את העברת לאוטרו מרטינס לברצלונה"

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | Emilio Andreoli/Getty Images

לטענת העיתון הקטלוני "ספורט", העסקה שבצעה אלופת צרפת עם אינטר הובילה לכך שהארגנטיני צפוי להמשיך במילאנו, חרף דרישתו לעזוב

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

אינטר ממשיכה להתעקש שיש רק אפשרות אחת שתוביל למכירת לאוטרו מרטינס לברצלונה: אם הקטלונים ישלמו את סעיף השחרור שלו על סך 111 מיליון יורו. מכיוון שספק גדול אם הדבר יקרה, בהחלט כבר ניתן להעריך שהארגנטיני יישאר עונה נוספת באיטליה.

לפי העיתון הקטלוני "ספורט", אפשר לומר שפריז סן ז'רמן היא זו שטרפדה את העברת החלוץ לברצלונה. מה שקרה זה שאלופת צרפת מימשה את האופציה על מאורו איקרדי, שנרכש תמורת 50 מיליון יורו לפני בונוסים ומענקים שעשויים להגדיל את סכום המכירה, וכך לקופת הנראזורי נכנס סכום כסף משמעותי שמאפשר להם לשמור על הנכס הכי גדול שלהם לפחות עונה נוספת.

לאוטרו מרטינס נחוש לעבור לברצלונה בתום העונה והוא נחשב כרכש אסטרטגי עבור הקבוצה, אולם ב"ספורט" הובהר הבוקר כי "ברצלונה לא תאבד את הראש כדי לצרף אותו". הצעתה של ברצלונה, המוערכת בכ-65 מיליון יורו בנוסף להעברת ג'וניור פירפו, עומדת בעינה, אך אינטר הבהירה לא אחת שאין בכוונתה להסכים להצעה וייתכן שרק סכום המוערך בכ-90 מיליון יורו יוביל למכירת החלוץ לבקשתו.

לאוטרו מרטינס עם קנדרבה
FC Internazionale v UC Sampdoria – Serie A | Emilio Andreoli/Getty Images

מרטינס מתכוון לדון על עתידו עם ראשי אינטר בחודש הבא, לאחר שתסתיים הסרייה A שרק יצאה לדרכה מחדש בסוף השבוע, ואז הוא צפוי לבקש רשמית לעזוב ואולי להצליח לשכנע את ראשי הקבוצה לאפשר לו להתקדם.

על פי הדיווחים בחודש שעבר, פריז סן ז'רמן גם ניסתה לטרפד את העברת מיראלם פיאניץ' הבוסני מיובנטוס לברצלונה, אלא שהאחרון הבהיר כי הוא מוכן לעזוב רק לברצלונה, שם כבר סיכם את תנאיו לארבע העונות הבאות והוא מצפה שהמועדונים יגיעו ביניהם לסיכום על מתווה העסקה – בשלב זה, ארתור שמסרב לעשות את הדרך ההפוכה מונע את השלמתה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי