סארי: "יובנטוס מתפוררת? אנחנו במקום הראשון"

כריסטיאנו רונאלדו ושחקני יובנטוס |

הביאנקונרי ניצחו 0:2 בבולוניה והגדילו לפחות זמנית את הפער בפסגה, המאמן תקף את המבקרים: "גם אנחנו סבלנו בחודשים האחרונים"

(גודל טקסט)

פחות משבוע אחרי ההפסד בגמר הגביע האיטלקי, יובנטוס שבה אמש (שני) לסרייה A ולפחות זמנית הגדילה את הפער מלאציו שבמקום השני לארבע נקודות. כריסטיאנו רונאלדו כבש ראשון מהנקודה הלבנה 23 דקות משריקת הפתיחה והעלה את מאזנו העונה ל-22 שערים, פאולו דיבאלה הכריע את ההתמודדות עם שער אדיר כבר בדקה ה-36 וה-0:2 בבולוניה שיחרר המון לחץ בשורות האלופה.

אגב, בזכות הפנדל, כריסטיאנו רונאלדו עקף את רוי קושטה והפך לפורטוגלי עם הכי הרבה שערים בליגה האיטלקית – ל-CR7 יש 43 שערים בשנתיים, בעוד לאקס פיורנטינה ומילאן יש שער אחד פחות בשמונה עונות בסרייה A, בין 1994 ל-2006. כידוע, רונאלדו הוא גם הפורטוגלי עם הכי הרבה שערים בספרד, שם כבש 311 שערים ב-292 הופעות במדי ריאל מדריד.

ובחזרה ליובנטוס. ב-180 הדקות הראשונות שלה על הדשא מאז "פגרת הקורונה", יובנטוס כלל לא כבשה, סיימה פעמיים ב-0:0 נגד מילאן בחצי הגמר ולאחר מכן מול נאפולי בגמר בו הפסידה לאחר דו קרב פנדלים, תוצאות שגררו ביקורות קשות נגד המאמן מאוריציו סארי.

כריסטיאנו רונאלדו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מאוריציו סארי, ששמר על שתיקה בימים האחרונים בכל הנוגע לביקורות נגדו, ניסה להסיט את האש גם הפעם ואמר לאחר המשחק: "אסור לנו שהביקורות יפגעו בנו. עיתונאים יכולים להביע את דעתם, אבל אנחנו שומעים על יובנטוס שמתפוררת ורואים קבוצה שנמצאת במקום הראשון ומבקרים אותה אחרי שתי תוצאות תיקו. גם אנחנו סבלנו בחודשים האחרונים ונצטרך לחזור במהירות האפשרית לעצמנו ולפצות על המצב הגופני שלנו".

סארי גם התייחס לטענה של כריסטיאנו רונאלדו לפיה הוא לא מקבל מספיק כדורים ועקץ את בולוניה: "שתי הקבוצות היו בחצי אחד של המגרש, אבל קבוצה אחת עמדה וחיכתה לריבה. זה הופך לבלתי אפשרי".

הבלם והקפטן לאונרדו בונוצ'י הוסיף לדברי מאמנו: "זה היה הכרחי שננצח. קודם כל, לפני שאנחנו שחקנים טובים, אנחנו צריכים להיות אנשים טובים – וזה אומר שעלינו להקריב, להגיע צנועים לכל משחק ולעשות את הכל עד סוף המירוץ. זה קשה לחזור אחרי תקופה כל כך ארוכה וצריך להתמודד עם זה שהפסדנו בגמר, אבל שוחחנו אחרי המשחק בינינו, העלינו תהיות ושאלנו שאלות כפי שעשינו לכל אורך השנים".

ועוד ביובנטוס, פאביו פראטיצ'י, המנהל הספורטיבי של המועדון, אישר שיחות עם ברצלונה בנוגע לטרייד אפשרי בין מיראלם פיאניץ' לארתור: "יש שיחות בין הצדדים, אבל גם לנו וגם להם יש משחקים חשובים מאוד כרגע ואנחנו מעדיפים להתעסק בזה. השאלה היא כרגע אם נצליח להגיע לסיכום ולשכנע את שני השחקנים", אמר ואישר את הדיווחים לפיהם ארתור מסרב לעבור.

ארתור
ארתור | David Ramos/Getty Images

המאמן המפסיד, סינישה מיכאילוביץ', החמיא בסיום למוליכה: "ידענו שנפגוש יובנטוס עצבנית, זה לא אפשרי שקבוצה כזו לא תנצח שלושה משחקים ברציפות. כשהם התחילו ללחוץ, הם קיבלו פנדל והכל הפך לקשה יותר. השחקנים שלי חששו מיובנטוס ואת זה לא אהבתי – בגישה שלי צריך לנסות לנצח כל משחק, גם את הקבוצות עם השמות הגדולים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי