עלות שכרו של בכר בב"ש: כ-4.2 מיליון שקל בשנתיים

המועדון יחסוך מיליוני שקלים מהחתימה הצפויה במכבי חיפה, לאחריה ייתכן שיקבל פיצוי על מנת לחתום על מסמך הוויתור. בקרוב: פגישה עם אבוקסיס לגבי עתידו

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע ממתינים לחתימה של ברק בכר במכבי חיפה. המאמן מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בבירת הנגב, אך על פי ההסכם עם אלונה ברקת הוא ימשיך לקבל שכר מהמועדון עד שימצא קבוצה אחרת.

כידוע, בכר נפגש אתמול עם ראשי מכבי חיפה וסגר את רוב תנאיו במועדון, אך בהפועל באר שבע לא מתכוונים להיפגש איתו בשלב זה, עד שיסגור את תנאיו אצל הירוקים. עלות החוזה של בכר בהפועל ב"ש גבוהה מאוד – כ-2.1 מיליון שקל ברוטו לשנה, בחוזה לשנתיים. 

כעת, לאחר שיסגור אצל הירוקים, כנראה לשנתיים, בכר יצטרך לחתום על מסמך משפטי שמשחרר את הפועל באר שבע מהתחיבות כלפיו תמורת פיצוי – ההפרש בין שכרו בחיפה לשכרו בבאר שבע. ההערכה היא שהצדדים יגיעו להסדר במהרה, לאור היחסים בעבר בין בכר למועדון. המאמן הוא זה שהציע את התפטרותו ולכן, מתוך מחווה של רצון טוב על הישגיו במועדון, ברקת החליטה כי שכרו ישולם – בניכוי הקיזוז לעונה הבאה כמובן. בכר קיזז העונה כ-30 אחוז משכרו, אך ברור כי הסכום אותו ירוויח בחיפה לא זהה לחוזה שלו בבאר שבע. ככל הידוע, לבכר יהיו מענקים על גבוהים על הישגים בחיפה.

ברק בכר, אלונה ברקת
ברקת ובכר. בב"ש מעריכים שיושג הסדר במהרה | מאיר אבן חיים

בקרוב תיערך פגישה בין נציגי המועדון ליוסי אבוקסיס, לאחר שההתאחדות הבהירה לאלונה ברקת שהוא אחד המועמדים לאימון הנבחרת, בצוותא עם רוני לוי אליו נעשתה פניה. כפי שפרסמנו אתמול, בבאר שבע לא מתכוונים לעמוד בדרכו של המאמן ואחד המועמדים להחליפו הוא מרקו בלבול, כשגם ניסו אביטן הוזכר.
פרט לעניין הזה, בבאר שבע מנסים לקדם את סיפור הקיצוץ מול מרואן קבהא, רמזי ספורי וקייס גאנם. דווקא האחרון מתקרב וההערכה היא שיחתום בקרוב על המתווה. ארנסטס שטקוס אמור לעזוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי