בלבול צפוי לעזוב בסוף העונה, בכר ושחר יקבלו את ההחלטה בנוגע לשועה

מרקו בלבול מרקו בלבול | מאור אלקסלסי
ירדן שועה ירדן שועה | אריאל שלום
ברק בכר ברק בכר | דני מרון
יעקב שחר יעקב שחר | מאור אלקסלסי

יעקב שחר והמאמן המיועד, ברק בכר, יקבלו את ההחלטה בנוגע לחלוץ הצעיר שיתאמן בנפרד מהסגל עד תום העונה. בית"ר ירושלים עוקבת. גיא צרפתי צפוי להתמנות, טוואטחה וביטון על הפרק

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה מעלה הילוך בכל הנוגע להכנות לעונה הבאה, הנשיא יעקב שחר צפוי להיפגש עם ברק בכר – כדי לסכם על מינויו למאמן הקבוצה בעונה הבאה. כפי שפורסם בספורט1, בימים האחרונים עמד שחר בפני דילמה – ובסופה החליט ללכת על מהפכה בקבוצה, כשימנה את המאמן שזכה עם שלוש אליפויות בהפועל באר שבע, במקומו של מרקו בלבול. נשיא המועדון צפוי להיפגש עם בכר ולסכם עימו על חוזה לשנתיים. בכר צפוי להעביר מספר דרישות בנוגע לשינויים בצוות המקצועי וסגל השחקנים, ויציג בפניו את התוכנית שלו לקבוצה לשנים הקרובות.

לאחר פגישה של יענקה'לה שחר עם ירדן שועה, הוחלט כי החלוץ הצעיר לא ייכלל בסגל עד לסיום העונה, ויתאמן בנפרד מהקבוצה. בתום העונה תתקבל ההחלטה ביחד עם המאמן המיועד החלטה לגבי הכישרון הפרובלמטי. כפי שפרסמנו בספורט1, מי שלוטשת עיניים אל עבר שועה היא בית"ר ירושלים, שמעוניינת לקבל אותו בהשאלה וממתינה להתפתחויות.

"ההתנהגות של ירדן שועה בשבועיים האחרונים פגעה בו קשות ובהערכה שקיבל מהנהלת המועדון. אם תבוא הצעה כספית מפתה, היא תישקל בהתאם עבור שחר התנהלות ומוסר חשובים יותר מכל דבר אחר. הגבולות והקווים מאוד ברורים בחיפה". אמר גורם בכיר בקבוצה על הסאגה.

יעקב שחר
יעקב שחר | מאור אלקסלסי

בכר, שחתום על חוזה לשנתיים נוספות בבאר שבע, יבקש משחר חוזה לשנתיים אך צפוי להפחית משמעותית בשכרו. במקביל, לספורט1 נודע כי נערכו כבר מספר שיחות בין ראשי חיפה לבין אלונה ברקת ונראה כי הצדדים בדרך להשגת סיכום כספי, מה שיביא לפגישה מקצועית ראשונה בין שחר לבכר. בפגישה המסתמנת יבקש בין היתר המאמן להביא צוות משלו. כפי שפרסמנו לראשונה, גיא צרפתי צפוי להתמנות לעוזרו ודרור שמשון עשוי להתמנות למאמן הכושר של מכבי חיפה.

גל אלברמן, עוזרו של המאמן הנוכחי מרקו בלבול, עשוי לעבור למחלקת הסקאוטינג של מכבי חיפה, כמו גם ג'ובאני רוסו שלא ימשיך בתפקידו כמנהל המנטלי של המועדון. בנוסף, המאמן צפוי לשוחח עם שחר על התקציב לעונה הבאה ועל נושא החיזוק, כאשר על הפרק, מבחינתו, נמצאים המגן טאלב טוואטחה והקשר דן ביטון, אשר מיוצגים על ידי סוכנו דודו דהאן.

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה. יחזור לקבוצת נעוריו | אודי ציטיאט, וינה

בתוך כך, אתי בלבול, אחות של מרקו, פרסמה פוסט ברשתות החברתיות וגיבתה את אחיה: "כל מי שמכיר אותי יודע שפי וליבי שווים. לפי הפרסומים, אני מתפללת בשבילך שתצא מהמועדון הזה. עשית משהו שאף אחד לפניך לא עשה בעשור האחרון, וכל זה בלי שום חיזוק בינואר, החזרת את החיים לעיר. מגיע לך להיות מוערך, כי אתה אלוף".

לאחר הפוסט המדובר, בלבול הבהיר: "האחיות האהובות שלי פרסמו היום את דעתן במדיות החברתיות. הן דיברו מתוך כאב ואהבה אליי, על דעתן בלבד. ככה זה במשפחות, אהבה ללא תנאים. מכבי חיפה, גם אם אמשיך וגם אם לא, היא בית עבורי מאז שהייתי ילד קטן שהלך לקריית אליעזר, אהד, שיחק ואימן, והיא תמשיך להיות כזו אם אשאר ואם לא וכל זאת בלי קשר לדעות של האחיות שלי אותן אני אוהב ללא גבול".

ויש גם משחק בשבת הקרובה (20:30, שידור ישיר בספורט4), בו יארחו הירוקים את הפועל באר שבע. לקראת המפגש עם הקבוצה של יוסי אבוקסיס, בלבול אמר לאתר הרשמי של המועדון: "חשוב לנו להמשיך את היכולת הטובה משני המשחקים האחרונים. לא פשוט לנצח את אותה קבוצה פעמיים באותו שבוע. כל משחק בפלייאוף הזה הוא משחק קשה ונעשה את הכל כדי להמשיך לשחק את הכדורגל הטוב ולנצח".

מרקו בלבול
מרקו בלבול. צפוי לסיים את דרכו

דולב חזיזה הוסיף: "אנחנו באים לנצח, כמו בכל משחק. חזרנו ליכולת שהצגנו במשך כל העונה ואני שמח על כך. אני בטוח שכולם מרוצים וחשוב לנו להמשיך ככה. קצת חבל לי על תחילת הפלייאוף והזמן שלקח לנו לחזור לעצמנו, אבל אנחנו מרגישים טוב".

בסרטון: מכבי חיפה מנצחת 1:3 את הפועל ת"א

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי