הערב: נס ציונה החבולה מול הפועל ת"א, אילת מול גלבוע/גליל

תומר גינת
תומר גינת | עומרי שטיין

הקבוצה של נדב זילברשטיין תנסה להתאושש מהתקופה הרעה מול האדומים ולהשלים עליהם סוויפ עונתי. הדרומיים יגברו על חניכיו של ליאור ליובין?

(גודל טקסט)

המחזור השלישי של הבית התחתון בליגת העל לכדורסל ייצא לדרך מחר (רביעי) עם שני משחקים סופר מסקרנים – הפועל תל אביב תתארח אצל עירוני נס ציונה החבולה (19:30) והפועל אילת תפגוש את הפועל גלבוע/גליל (19:25).

נס ציונה – הפועל ת"א
האדומים יגיעו להיכל הספורט לב המושבה אחרי הניצחון הדרמטי על הפועל באר שבע ויקוו לפתח מומנטום ולחבר שני ניצחונות רצופים. הם יפגשו מולם קבוצה חבולה, שמגיעה אחרי רצף של שלושה הפסדים והרבה בלאגן מסביב.

הכתומים של נדב זילברשטיין טרם ניצחו מאז שהליגה חודשה, וברבע האחרון של המחזור הקודם מול מכבי חיפה איבדו יתרון דו ספרתי וספגו הפסד כואב. הם ינסו להתאושש מול הקבוצה עליה רשמו כבר שלושה ניצחונות העונה, ויקוו להשלים עליה סוויפ עונתי לראשונה מאז עונת הבכורה שלהם בליגת העל לפני שש שנים.

נדב זילברשטיין
נדב זילברשטיין | אודי ציטיאט

מנגד, הקבוצה של יאניס קאסטריטיס חזרה למקום העשירי אחרי הניצחון האחרון מול ב"ש, בו התאוששו מפיגור של 15 נקודות לפני המחצית והצליחו לצאת עם היד על העליונה אחרי שתי הארכות.

הפועל אילת – גלבוע/גליל
שתי הקבוצות עם מאזן של 11 ניצחונות ו-13 הפסדים העונה מגיעות אחרי ניצחונות ומקוות להמשיך במומנטום. המארחת, אילת, עומדת בפעם השנייה העונה על רצף של שלושה ניצחונות אחרי ה-87:93 הביתי על מכבי אשדוד. במחזור שעבר היא קיבלה אליה בחזרה את אבי בן שימול, ששיחק שמונה דקות בלבד, ומחר הוא צפוי לקבל יותר דקות משחק מול הקבוצה של ליאור ליובין.

שני המפגשים בין הקבוצות העונה הוכרעו בהפרשים זעומים: 78:79 לאילת בבגין בסיבוב הראשון מקליעת עונשין של אריק תומפסון בשניות הסיום, ובסיבוב השני גלבוע/גליל ניצחה בגן נר 74:76 מסל ניצחון של ג'מאר גאלי.

ליאור ליובין
ליאור ליובין | דני מרון
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי