טוואטחה יגיע למכבי חיפה אם יסכים לקצץ בשכרו, סייף מועמד

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | אודי ציטיאט, וינה

בכר עובד במרץ ובוחן בעיקר זרים. דן ביטון ברשימות יחד עם הליגיונר מפולין. במועדון הבהירו למאמן: "שחקן יגיע תמורת שחקן שיעזוב". שחקן קבוצת הנוער חיובי לקורונה, הקבוצה נכנסה לבידוד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, ממשיך בסבב הפגישות שלו במטרה לסכם עם כל אנשי הצוות המקצועי. במקביל המאמן הטרי מעורב בסוגיית הרכש, כאשר המטרה המרכזית היא לצרף זרים בעמדות הבלם והקשר האחורי, אך לא נפסלות על הפרק גם אופציות ישראליות.

בין השאר יש כוונה במכבי חיפה לצרף ישראלי לחלק ההתקפי וכפי שפרסמנו כאן, דן ביטון וקני סייף ברשימות של המאמן החדש בכרמל. גם האופציה של טאלב טוואטחה עדיין קיימת, אך זאת רק במידה שיסכים לקצץ בשכרו בעונה הבאה.

בכל מקרה בחיפה הבהירו לאחרונה למאמן כי בשל חוסר ודאות לגבי העונה הקבוצה ולאור התפרצות הקורונה, לא צפויה להיות מהפכה בסגל, למרות הראשון להילחם עם מכבי תל אביב על תואר האליפות. גורם בחיפה אמר הבוקר: "כל שחקן שיגיע יהיה בתמורה לשחקן שיעזוב".

ברק בכר
ברק בכר. שחקן יגיע בתמורה לשחקן שיעזוב | דני מרון

בינתיים בחיפה מחכים לסיום העונה של הפועל באר שבע, כדי להתחיל בשיחות עם אנשי המקצועי בהם בכר מעוניין בעונה מהבאה. גם גיא צרפתי יוזמן ביומיים הקרובים לפגישה עם אנשי חיפה בכדי להצטרף לצוות של בכר.

כפי שפרסמנו לראשונה, כבר שבוע שעבר נערכה פגישה בין נציגיו של מוחמד אבו פאני לראשי חיפה בה הוסבר כי ישנו רצון להציע לקשר חוזה חדש ומשודרג והוא נמצא בתוכניות של הצוות המקצועי. פגישה תיערך גם עם המגן יהב גורפינקל שחוזר גם כן מעונת השאלה והמגן מחזיק בחוזה לעונה הבאה וטרם חתם על חוזה חדש כאשר ברצונו לצאת לאירופה בקרוב.

בתוך כך, ג'ורג' מנדז'ק הקמרוני, ששיחק במכבי חיפה בעונת 2018/19, שוחרר היום באופן רשמי מספרטה פראג. בנושא אחר: שחקן מקבוצת הנוער של המועדון התגלה היום כחיובי לקורונה. אי לכך, כל שחקני הקבוצה והצוות המקצועי נכנסו לבידוד. מאחר שהשחקן קטין, חל איסור לפרסם את שמו.

מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי