רביץ' תקף את שחקני יובנטוס: "שוכבים שלוש דקות על כל נגיעה"

אנטה רביץ'
אנטה רביץ' | Marco Luzzani / Stringer

חלוץ מילאן טען שהיגוואין וברנרדסקי מרבים לעשות הצגות ושלח רמז לאיברהימוביץ', ששוקל לעזוב: "אנחנו צריכים אותו, הוא מנהיג"

קבוצות: מילאן יובנטוס
(גודל טקסט)

אנטה רביץ' יצא נגד שחקני יובנטוס והעביר עליהם ביקורת שלא שומעים בכל יום. בראיון ל"Sportweek" שהתפרסם היום (שבת), החלוץ הקרואטי שסייע לרוסונרי לחזור מפיגור כפול ל-2:4 על האלופה בשבוע שעבר הביע אכזבה מהצלילות של גונסאלו היגוואין ופדריקו ברנרדסקי במהלך אותו משחק. "בחיי הפרטיים אני מאוד שקט, כי אני לא אוהב שאנשים מדברים עליי", אמר רביץ', "על המגרש יש אנטה אחר, שמציק לכולם".

החלוץ המשיך וסיפר על התקרית נגד יובה: "באיזשהו שלב אמרתי משהו להיגוואין. אני לא אוהב שחקנים כמוהו, שגדולים פיזית אבל שוכבים שלוש דקות על הדשא כשמישהו נוגע בהם. אותו דבר לגבי ברנרדסקי וזה קרה לנו גם נגד ספאל. איברהימוביץ' חוטף הרבה מכות אבל קם מיד, בלי לצייץ. אחרים בוכים יותר מדי. דיברתי עם היגוואין ושצ'סני אמר לי 'אתה בפיגור 2:0, אל תתנשא'. בדרך כלל הייתי עונה, כי עוד משהו שאני לא אוהב זה שאנשים מזלזלים בי. הפעם שמרתי על פה סגור והשבתי לשצ'סני בדרך אחת. אני חזק מנטלית, מי שתוקף אותי – מדליק אותי".

רביץ' גם החמיא למאמן הבא של מילאן שיגיע במקומו של סטפאנו פיולי, ראלף ראנגניק, שהביא את הקרואטי לר.ב. לייפציג לקראת עונת 2014/15. בנוסף, הוא רמז לאיברהימוביץ' כי ישמח להמשיך לשחק לצדו: "אנחנו צריכים אותו. איברה הוא מנהיג. לפני המשחק נגד יובה הוא אמר לנו 'אני אראה לשחקנים שלהם איך לשחק כדורגל'. זו הייתה הדרך שלו לשלהב אותנו. כך גם לגבי בגוביץ' וקר, הם שחקנים מנוסים שיודעים איך להרגיע אותך או לדרבן אותך".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי