"שערורייה, בושה וחרפה. חסון וחברי הוועדה צריכים להתפטר"

אורן חסון
אורן חסון | עדי אבישי

חבר הנהלת ההתאחדות שאול שניידר תוקף את מינוי רוטנשטיינר ויורה: "הנבחרת לא תגיע לשום דבר גם עוד מאה שנה". ניסיון לאגד חברי הנהלה נוספים להצביע נגד המינוי

(גודל טקסט)

מינוי וילי רוטנשטיינר לא עובר חלק בהנהלת ההתאחדות לכדורגל. לספורט1 נודע כי חלק מחברי ההנהלה מתכוונים לצאת נגד המינוי ואף להצביע נגד מינויו של האוסטרי, אך ספק אם המהלך יתקבל לאחר התמיכה שהביעו בכירים בכדורגל במנהל המקצועי.

אחד מחברי ההנהלה שיוצאים נגד המינוי הוא שאול שניידר. לספורט1 הוא אמר: "כל ההתנהלות היא בדיחה עצובה וכואבת. מתברר שלמי שמוביל את ההתאחדות אין אסטרטגיה ברורה ויעדים ברורים. כל שני וחמישי מחליפים דעות".

למה אתה מתכוון?
"רק לאחרונה הודיעו לרוטנשטיינר שלא יעז להתקרב לנבחרת, לאחר מכן הודיעו שיהיה רק מאמן ישראלי. הם העלו שמות, קבעו פגישות ופגעו באנשים. בסוף הם עשו סיבוב פרסה וחזרו לווילי כמאמן. זה דבר שלא נשמע כדוגמתו. שערורייה, בושה וחרפה. ככה גם עוד מאה שנה הנבחרת לא תגיע לשום תוצאות לצערי".

וילי רוטנשטיינר, יוסי אבוקסיס, אייל ברקוביץ' | ספורט1

מה אתם מתכוונים לעשות כעת?

"רק על הרקע הזה, היו"ר חסון וכל הוועדה צריכים להתפטר. אני הולך להצביע נגד, כמו חברי הנהלה אחרים. יש הסתכלות עוינת על ההתאחדות כאשר לא נותנים לאנשים הצעות לא אמיתיות. יש קבוצה של אנשים שהשתלטו בכוח על ההתאחדות ללא שיקוף דעות ולכן כל ההצבעות הן משחק מכור מראש אתנגד לכל מהלך לא הגיוני. מקווה שאחרים יצטרפו אחריי".

כאמור, מאחורי הקלעים ישנו ניסיון לאגד חברי הנהלה נוספים על מנת להביא לביטול המינוי. אחד מהם אמר: "כבר חודשים שאין לך מאמן. בסוף מה עשה וילי? הגיע להסכמות עם הרצוג שלא יאמן ומינה את עצמו. לא ברור מה זה – יותר עצוב או יותר מצחיק. הכדורגל הישראלי חייב להירתם כדי לדחות את המינוי, למרות שיש לי ספק גדול אם זה יקרה".

עוד באותו נושא: אורן חסון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי