17 שחקני ברצלונה מועמדים לעזוב, טר שטגן התנצל בפני האוהדים

לואיס סוארס | Michael Regan - UEFA/UEFA via Getty Images

הקבוצה של מסי הכריזה על מצב חירום, אף אחד לא חסים. ב"ספורט" נטען כי יש שלושה שלבים לפיתרון - קודם כל מינוי מאמן חדש. הבחירות עשויות להתרחש ב-2021. השוער: "מצטער". 74% מהאוהדים בחרו בהנהלה כאשמה בחרפה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה עדיין אוספת את השברים לאחר השפלת הענק, 8:2 נגד באיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות. אתמול (שבת) הגיעו למתחם האימונים קצת יותר מעשרה אוהדים שצעקו: "תראו את הפנים שלכם, ספגנו שמינייה כאילו היינו אספניול". בתקשורת המקומית נכתב על מצב חירום במועדון עם שלושה שלבי יציאה.

ראשית, ברצלונה תודיע על מינוי מאמן חדש על חשבונו של קיקה סטיין שבחר שלא להתפטר. בורסת שמות ארוכה הוזכרה בהקשר התפקיד – החל מאסימיליאנו אלגרי שפנוי, מאוריסיו פוצ'טינו וכן גם תיירי הנרי או רונאלד קומאן. בשלב השני דובר על כך שהנשיא ג'וזף ברתומיאו אינו מוכן להתפטר אך ייתכן והבחירות לנשיאות יוקדמו לינואר 2021. הנשיא חושב שעדיף לא לגרום לזעזוע נוסף ועל כן ימשיך בתפקידו.

כמו כן דובר על מהפכה גדולה בסגל השחקנים כולל אלה המוגדרים "הפרות הקדושות" מנהיגי חדר ההלבשה שחצו את גיל 30. לא פחות מ-17 שחקנים עשויים לעזוב. מארק אנדרה טר שטגן, פרנקי דה יונג שהגיע בקיץ האחרון, הבלם קלמנט לנגלה וליאו מסי הם היחידים שמקומם מובטח. אז מי עשוי לעזוב? ג'רארד פיקה שהציע זאת בעצמו, לואיס סוארס, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס ואחרים.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1005858

בינתיים, מארק אנדרה טר שטגן, שוער הקבוצה, היה הראשון להתנצל בפומבית בפני האוהדים על הפיאסקו נגד באיירן. הוא ספג לראשונה בקריירה שמונה שערים כמובן, וכתב: "זמנים קשים מאוד. אני כל כך מצטער על מה שקרה אתמול. אני מאוכזב ולא אשתמש בתירוצים כי הם לא קיימים, אנחנו חייבים שינוי".

בסקר גדול של עיתון "ספורט" בו השתתפו למעלה מ-46 אלף אוהדים, כ-74% בחרו בהנהלה כמקור כל הבעיות. השחקנים קיבלו 21% מהקולות. אריק אבידל קיבל שלושה אחוזים ורק שניים האשימו את המאמנים סטיין וארנסטו ואלוורדה שפתח את העונה.

בינתיים, חואן גספרט, שכיהן כנשיא המועדון בעבר (2000-2003), אמר כי על ברתומיאו להמשיך והוסיף גי על ג'רארד פיקה להירגע ושכל המועדון צריך לסבול את הסערה הנוכחית. "אני לא מסכים איתו. הוא יירגע ויבין שהלילה הזה היה כואב אבל ברצלונה לא נעלמת, מחר השמש תיזרח שוב. יש לברצלונה מספיק שחקנים טובים שיביאו אותה להצלחות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי