אוהדי ברצלונה תלו שלטים נגד השחקנים. סטיין יפוטר בשני?

קיקה סטיין | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

גם הקהל, שצפה במשחק בביתו, לא נשאר אדיש ל-8:2 המביש מול באיירן מינכן: "הבושה הכי גדולה ב-121 שנים. שכירי חרב, לכו הביתה". המאמן זומן לישיבת חירום וצפוי לסיים את תפקידו, הנרי נכנס לרשימת המועמדים

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

יום אבל בברצלונה: הקבוצה מבירת קטאלוניה שהפכה לאחת הקבוצות האהודות בעידן המודרני, ספגה אמש (שישי) את התבוסה האירופית הגדולה בתולדותיה – 8:2 מהדהד ברבע גמר ליגת האלופות לבאיירן מינכן, שעתיד להשפיע רבות על עתיד המועדון.

עדיין לא ברור איך יראה סגל השחקנים בפתיחת עונת 2020/21 אבל מסתמן כי הראשון שישלם את המחיר הוא המאמן קיקה סטיין. על פי דיווחים בספרד הנשיא ז'וזפ מריה ברתומאו זימן את המאמן לפגישת חירום ביום שני שעשויה גם להידחות לשלישי, וככל הנראה הנשיא יודיע על סיום דרכו של המאמן שהגיע בחודש ינואר, על אף שחתום בקבוצה עד 2022. "אני לא מתכוון לומר אילו החלטות אנחנו מתכוונים לעשות כי חלקן כבר התקבלו ואחרות יתקבלו", אמר ברתומאו מיד לאחר המשחק.

על פי הדיווחים המועמדים הבכירים להוביל את הקבוצה בעונה הבאה הם צ'אבי שנקרא לדגל כבר בחודש ינואר והעדיף להישאר בקבוצתו אל סעד, מנג'ר יובנטוס לשעבר מסימיליאנו אלגרי  ומאוריסיו פוצ'טינו שפוטר בחודש נובמבר מטוטנהאם ונחשב כעת למועמד המוביל.

אופציה נוספת שנחשבת כעת לפחות ריאלית היא הגעתו של תיירי הנרי. הצרפתי שהיה חלק מעונת הטרבל ההיסטורית של ברצלונה בעונת 2008/09, מאמן כיום את מונטריאול אימפקט מה-MLS, אך נראה שלאור הכישלון במונאקו בעונה שעברה, תעשה אליו פנייה רק אם לא ימצא מאמן עד משחקי הליגה.

ליאו מסי, תיירי הנרי
תיירי הנרי. יתאחד עם ליאו מסי? | Shaun Botterill / Staff

בינתיים, השחקנים טרם שבו למתחם האימונים, אך האוהדים כבר התחילו לנקוט בפעולות עם תליית שלטים נגד המועדון בהם נכתב "הבושה הכי גדולה ב-121 שנות היסטוריה" ו"אל תחזרו לכאן, שכירי חרב". בנוסף לכך, מספר אוהדים תקפו את המנכ"ל גיירמו אמור וקראו לו להתפטר וקיללו את מושאלי העונה שעברה והשחקנים הצעירים שהגיעו לאימוני טרום עונה.

ומה עם השחקנים? רובם מעדיפים לשמור על פרופיל נמוך וחוץ מג'רארד פיקה שהתבטא באופן חריג נגד הקבוצה, גם הקשר פרנקי דה יונג לא חסך במילים: "אני חושב שהיום ראינו כמה בעיות יש לנו בקבוצה, וכמה שינויים אנחנו צריכים לעשות. האמנו שנוכל לנצח את באיירן. ב-15-20 דקות הראשונות שיחקנו טוב ולמרות שספגנו, מצאנו את הרשת והגעתו לשתי הזדמנויות טובות. אבל הם היו הרבה יותר טובים מאיתנו, אני לא חושב שבהכרח בכישרון, אלא לעוצמות שלהם ולעבודה הקשה – דברים שגם אנחנו נצטרך לעבוד עליהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי