אנטואן קונטה: "אם הייתי עובר את זה שוב, הייתי יורד מהמגרש"

אנטואן קונטה, אורי זהבי
אנטואן קונטה, אורי זהבי | מאור אלקסלסי

אחרי התקרית עם אוהדי מכבי חיפה בסמי עופר, מגן בית"ר ירושלים סיפק הצצה: "זו רק קבוצה קטנה של אנשים, לא כל הקהל" והסביר: "התמיכה עושה לי נעים בלב, אבל אני לא שוכח ממה שקרה ועדיין עצוב ופגוע"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
אחרי התקרית המכוערת בין אוהדי מכבי חיפה לאנטואן קונטה, הערב (שני) הגיעה התגובה. אחרי שכבר פרסם פוסט נוקב בעניין ואיים לעזוב את הכדורגל הישראלי אם ההתאחדות והמנהלת לא יטפלו בגזענות, נפגש המגן הצרפתי עם חברו לבית"ר ירושלים אנתוני וארן וסיפק הצצה לאירועי אמש.


קונטה פתח את דבריו וסיפר: "הלכתי להוציא כדור חוץ במחצית הראשונה ואז שמעתי את הקריאות הגזעניות ונהמות בחיקוי של קופים. הרגשתי לא טוב בכלל כי זאת לא הפעם הראשונה, זה קרה לי גם נגד בני יהודה בעונה שעברה. הרגשתי ממש עצוב כי זה אירוע קשה עבורי וזה לא היה נעים בכלל".


כיצד השתכנע להישאר על כר הדשא: "החברים מהקבוצה דיברו איתי במהלך האירוע ואמרו לי שזה לא בסדר מה שקרה, שזה בושה וחרפה. 
אבל גם אמרו לי שכדאי להתרכז בלנצח את המשחק ולהראות להם שאנחנו יותר חזקים מהשטויות האלו ובגלל זה החלטתי להישאר על המגרש. אחרי שעבר יום, אם הייתי צריך לעשות את זה שוב, הייתי יוצא מהמגרש".


התמיכה שקיבל: "קיבלתי תמיכה ממש גדולה מהאוהדים, מהחברים לקבוצה ומהבעלים שדיבר איתי אחרי המשחק. הבעלים אמר שהוא לצידי בזה. 
גם בשנה שעברה קיבלתי תמיכה ממש גדולה מכולם.  אבל עם כל זה, אני לא שוכח ממה שקרה. אני עדיין עצוב ופגוע. 
התמיכה עושה לי ממש נעים בלב ואני רואה שיש אנשים בסביבה שלי שלא מסכימים עם זה בכלל".


קונטה סיכם: "אני רוצה להוסיף שהפעם זה עבר את הגבול כי זה כבר קרה בעונה שעברה, אבל אני לא רוצה לעשות סטיגמה למדינת ישראל כי אני באמת אוהב את המדינה ואני יודע שזה רק קומץ אנשים, זה לא כולם וגם אני משתדל תמיד להגן על ישראל כשאני מבקר בצרפת כי יש להם שם בצרפת הרבה סטיגמות על ישראל באמת חשוב לי להגיד שזה רק קבוצה קטנה של אנשים, לא כל הקהל".

 


קונטה בלב המהומה בסמי עופר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי