שחר: "מניח שקונטה שמע משהו, אבל לא נעשה מכל זבוב פיל"

יעקב שחר
יעקב שחר | עדי אבישי

נשיא הירוקים הגיב לטענות של הקשר על קריאות גזעניות נגדו: "לקרוא לאוהדי מכבי חיפה גזעניים זה מגוחך ופופוליסטי, השופט והקוון לא שמעו כלום. בסוף השבוע היתה פעילות ונדליסטית מצד מקורבים לבית"ר ולא הגבנו"

(גודל טקסט)

הסערה לאחריו טענותיו של אנטואן קונטה על קריאות גזעניות כלפיו במשחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים אתמול (ראשון) לא שוככת. אחרי שמשה חוגג הגיב על הדברים וקרא להרחיק את המתלהמים מהמגרשים, גם נשיא הירוקים יעקב שחר פרסם הודעה מטעמו הנוגעת לאירועי המשחק.

באתר המועדון צוטטו דבריו של שחר, שאמר: "במשחק אתמול מול בית"ר ירושלים, טען השחקן אנטואן קונטה כי נקראו לעברו קריאות גזעניות. שופט המשחק והקוון, שעמד באזור התקרית, לא שמעו קריאות מהקהל אלא את תלונתו של השחקן עצמו. התקרית הסתיימה והמשחק המשיך".

"אני מניח שהשחקן שמע משהו ומיותר לציין שאני מגנה בכל תוקף קריאות גזעניות או מקניטות כל שהן ומצפה מהנוגעים בדבר לעשות חשבון נפש. מכאן, לכנות את אוהדי מכבי חיפה גזעניים כפי שעשתה שרת הספורט ח"כ מירי רגב, זה מגוחך ופופוליסטי".

קונטה מאיים לרדת מהמגרש.
קונטה מאיים לרדת מהמגרש. "השופט והקוון לא שמעו כלום" (מאור אלקסלסי)

"במהלך סוף השבוע, לקראת המשחק אתמול, היה מעשה ונדליסטי במתחם של מחלקת הנוער שלנו 'קצף', שנעשה ככל הנראה על ידי מקורבים לבית"ר", הוסיף שחר, "לא הגבנו, משום שאין מעשים שהוזכרו כאן ונעשו על ידי קומץ, מעידים על כלל הקהל האדיר של תומכי ואוהדי שתי הקבוצות, שכל משחק ביניהן הוא הצגה. אם לא על ידי השחקנים, הרי על ידי הקהלים הנפלאים של שני המועדונים, בואו לא נעשה מכל זבוב פיל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי