בחיפה לא מתרגשים ממוריניו, התלבטות בין רודריגס לחזיזה

למרות התלונות של 'המיוחד' על פציעות בסגל ולוח זמנים צפוף, הירוקים מבינים: "מדובר כנראה בקבוצה הכי טובה בליגה האירופית". בכר ישמור על מרבית ההרכב שניצח את רוסטוב. וגם: סאגת ירדן שועה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תעלה הערב (רביעי, 17:00 שעון ישראל) לכר הדשא באצטדיון טוטנהאם בלונדון ותערוך את האימון המסכם לפני משחק הפלייאוף בליגה האירופית (חמישי החל מ-21:50, ספורט1). בצד הירוק יודעים שניצחון על התרנגולים יהיה הישג אדיר למועדון מבחינה מקצועית, כלכלית ומנטלית, אך למרות התלונות של ז'וזה מוריניו, שניצח אתמול את צ'לסי בדו-קרב פנדלים, על לוח הזמנים הצפוף והפציעות בסגל, הסיכויים של חיפה עדיין קלושים.

"מדובר כנראה בקבוצה הכי טובה בליגה האירופית. הם יכולים להעמיד סגל חזק לכל משחק". אמר גורם במועדון לאחר אימון הבוקר. עוד לפני האימון המסכם, תיערך מסיבת עיתונאים עם המאמן ברק בכר והקפטן נטע לביא (שידור ישיר בספורט1, ועדכונים חיים מלונדון בכל עת באפליקציה).

צפו – מוריניו: המשחק נגד חיפה חשוב לטוטנהאם

בצד המקצועי, ברק בכר תרגל את רוב ההרכב שניצח את רוסטוב ברוסיה בשבוע שעבר וימשיך בשיטת שלושת הבלמים. כרגע, ההתלבטות העיקרית היא בין חוסה רודריגס לדולב חזיזה. הרכש הספרדי שחקן הרבה יותר הגנתי, אך חזיזה היה מהטובים ברוסיה ועשוי לעלות בהרכב מתוך אמונה שיתרום גם בפעולות ההגנתיות מול ההתקפה האדירה של טוטנהאם.

"הלחץ כולו עליהם, לנו יש רק מה להרוויח מהמשחק הזה". אמר אחד השחקנים. מי שצפוי לקבל דקות בכורה הוא גודסוואי דוניו, חלוץ הרכש של הירוקים שמפתיע עד כה באימונים ומציג מהירות מרשימה.

בגזרת ירדן שועה, כידוע אתמול נערכה שיחה משולשת בין בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, לבעלי בני יהודה, ברק אברמוב ונשיא מכבי חיפה, יעקב שחר. האחרון לא מתכוון להתפשר על דמי ההעברה, ובשלב זה נראה כי העסקה רחוקה מלהיסגר. בחיפה הבהירו: "הראש של כולנו נמצא רק בטוטנהאם. אנחנו לא מתעסקים בשועה היום, וכמו שכבר הבהרנו – הוא יעזוב רק בתנאים שלנו". בינתיים, בבית"ר עדיין מנסים למצוא את הנוסחה שתנחית את החלוץ הצעיר והבעייתי בטדי.

נוסחת הפשרה? פחות כסף על שועה, פחות אחוזים בכרטיס

לחצו לכל החדשות, הסרטונים והנתונים על מכבי חיפה

שחקני מכבי חיפה בלונדון | מכבי חיפה האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי