האירוע שמשגע את אנגליה: צפו במוריניו רודף אחרי דייר לשירותים

טוטנהאם גברה בפנדלים על צ'לסי בגביע הליגה, אך התקרית הביזארית גנבה את ההצגה: הבלם רץ לשירותים בזמן המשחק, והמאמן, שגם התעמת עם למפארד, הגיב בצורה הזויה. על מכבי חיפה: "משחק חשוב למועדון"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

צריך להעריך את טוטנהאם על לוח הזמנים המשוגע שהיא עוברת וההתמודדות שלה איתו. אחרי ה-1:1 מול ניוקאסל ביום ראשון, אתמול (שלישי) הקבוצה גברה 4:5 בפנדלים על צ'לסי בשמינית גמר גביע הליגה אחרי 1:1 בתום 90 דקות, וכבר מחר מצפה לה התמודדות מול לא אחרת מאשר מכבי חיפה. התרנגולים יפגשו את הירוקים במסגרת פלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית, וכבר שלושה ימים לאחר מכן ישחקו מול מנצ'סטר יונייטד בליגה.

אבל עם כל הכבוד לניצחון על צ'לסי אמש, אירוע אחד, ביזארי ומצחיק במיוחד, עלה לכותרות באנגליה לאחר המשחק. בדקה ה-76 לערך הבלם אריק דייר פשוט עזב את המגרש במהלך המשחק ורץ לשירותים בחדרי ההלבשה מכיוון שלא יכל להתאפק. בהחלט מחזה שלא רואים כל יום, ולאחר מכן האירוע המשיך להסתבך כשהמאמן ז'וזה מוריניו עזב את הספסל, "החל במרדף" והלך אחרי דייר אל חדרי ההלבשה.

הסצינה המדוברת ללא ספק עוד תיזכר. כבר אחרי דקה או שתיים השניים חזרו, כשדייר רץ במהרה אל כר הדשא. מוריניו ניסה להסביר: "הוא היה צריך ללכת, לא הייתה לו ברירה", התלוצץ 'המיוחד'. "זה דבר נורמלי כשאתה מיובש. הייתי צריך להפעיל עליו לחץ לחזור", הסביר המאמן מדוע הגיח אחריו.

האירוע המצחיק גלש גם אל מעבר לשריקת הסיום. דייר נבחר לאיש המשחק, ולאחר מכן העלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו, בה פרס איש המשחק מונח על האסלה. הבלם רשם: "איש המשחק האמיתי" ושבר את הרשת. עוד לפני כן דייר אמר בראיון שלאחר ההתמודדות: "ז'וזה לא היה מרוצה מזה, אבל לא יכולתי לעשות שום דבר אחרת. הטבע התקשר אליי".

צפו במוריניו רודף אחרי דייר לשירותים

View this post on Instagram

The real M.O.M

A post shared by Eric Dier (@ericdier15) on

מאמן הספרס התעמת בנוסף עם פרנק למפארד ולא נותר זכר ליחסים הנפלאים ביניהם כאשר הפורטוגלי אימן את האנגלי. לאחר שטימו ורנר הבקיע, התפתח וויכוח ביניהם ומוריניו עקץ. "'F hell, כשאתה בפיגור 3:0 אתה לא עומד כאן" (ליד השחקנים). בהמשך הבהיר מוריניו: "התחושות שלי תמיד יהיו טובות כלפיו, על כמה היה שחקן וחבר מדהים. אמרתי לו רק את דעתי כמאמן וותיק לאחד צעיר ומוכשר – השחקנים צריכים אותו כשהם מפסידים. כשאנחנו מנצחים אנחנו לא צריכים להיות הגיבורים. ריחמתי עליו כשהן היו בפיגור 3:0 נגד ווסט ברומיץ'. מבחינת כדורגל אני לא יכול ללמד אותו כלום".

ובחזרה לגזרה המקצועית. מוריניו היה מאוד מרוצה מהמשחק של דייר והחמיא לו על כך ששיחק 90 דקות מלאות בפעם השנייה בתוך 48 שעות: "זה דבר לא נורמלי. צריך לשבח אותו בצורה מיוחדת. צריך לעשות חוק שאוסר על שחקן לשחק שני משחקים ברמת פרמיירליג בתוך פרק זמן כזה. מה שהוא עשה זה לא אנושי".

מוריניו גם הסביר שלאור הלו"ז הלא הגיוני שקבוצתו חווה, הוא היה כבר עם הפנים למכבי חיפה עוד לפני המשחק: "אני חושב על שלושה משחקים בו זמנית. השחקנים, לעומתי, חשבו רק על המשחק הזה והם היו פנומנליים". אגב, הניצחון אתמול היה הראשון של 'המיוחד' על פרנק למפארד אחרי ארבעה משחקים בהם לא הצליח להכניע אותו. יתרה מכך, זו הייתה הפעם הראשונה בה מוריניו עלה שלב בגביע הליגה בפנדלים אחרי 31 משחקים שרשם במפעל.

לקראת המשחק מול מכבי חיפה, הארי קיין אמור לחזור להרכב אחרי שקיבל מנוחה אמש ועלה מהספסל רק בדקה ה-70. אגב, סרחיו רגילון ערך את הופעת הבכורה שלו כאשר שיחק 90 דקות, ואמנם ביצע טעות בשער שהקבוצה ספגה, אך קיבל מחמאות בתקשורת הבריטית וסיים בצורה חיובית את משחקו הראשון בטוטנהאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי