ארתורו וידאל הודה: "לא מרוצה מהמצב שלי בברצלונה"

ארתורו וידאל
ארתורו וידאל | Gettyimages

הקשר הצ'ילאני, שממעט לשחק ומוזכר כאחד השחקנים שעשויים להימכר בקרוב, לא הסתיר את אכזבתו מהמצב אליו נקלע ואולי גם רמז על עתידו: "אצל קונטה הצגתי יכולת שיא, בכדורגל הדבר הכי חשוב הוא אמון"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בימים האחרונים עוסקת רבות תקשורת הספורט בספרד במצבה הכלכלי של ברצלונה, שככל הנראה תיאלץ למכור מספר שחקנים בקרוב כדי לכסות חוב של מעל 100 מיליון יורו, כשהשמות הבולטים שעלו הם של איבן ראקיטיץ', ארתורו וידאל ופיליפה קוטיניו שבשלב זה רק מושאל לבאיירן מינכן.

בחודשים האחרונים כבר פורסם לא אחת שראקיטיץ' מאוד מאוכזב ממעמדו החדש בקטלוניה ולאורך הקיץ אף סירב לעזוב לפי הדיווחים, קוטיניו כבר הושאל כשלבווארים אופציה לרכוש אותו והיום היה זה וידאל שהתראיין בצ'ילה והצהיר: "אני לא מרוצה בברצלונה".

וידאל בן ה-32, שחוזהו יסתיים בקיץ 2021 ועל כן לברצלונה אינטרס למכור אותו למרבה במחיר לכל המאוחר בקיץ הקרוב, לפני שיוכל לנהל מו"מ ולעבור ללא תמורה, שותף העונה ב-8 משחקים בלבד בכל המסגרות, אולם פתח בהרכב רק פעם אחת ורשם בסך הכל 209 דקות מפתיחת העונה. הוא סיפר היום בריאיון שהעניק במולדתו: "אני לא מרוצה, אני לא מרוצה, אבל אני מנסה לשנות את זה ולהרוויח את מקומי בהרכב. הייתי שחקן הרכב לכל אורך הקריירה ואני רגוע כי אני יודע שזה ישתנה".


וידאל וראקיטיץ'. מבלים הרבה על הספסל (LLUIS GENE/AFP/Getty Images)

וידאל אמנם משדר ביטחון, אבל ספק אם הוא אכן יצליח לשנות את דעתו של ארנסטו ואלוורדה ולהפוך לשחקן הרכב באופן קבוע ובמקרה או שלא הוא התייחס לדיווחים שאינטר תהיה מעוניינת לצרפו: "זה מזכיר לי את הימים שלי תחת אנטוניו קונטה. הוא עזר לי להציג אולי את הרמה הכי גבוהה שהייתי בה. הדבר הכי חשוב בכדורגל הוא אמון וכשמאמן כמוהו נותן לך ביטחון אז אתה משתפר".

הצ'ילאני גם נשאל על אותה שיחה בקשה בחדר ההלבשה של ברצלונה לאחר הניצחון הדחוק בצ'כיה על סלביה פראג ואישר: "זה היה משחק מסובך ולא כולם שיחקו כפי שציפו מהם. בליגה הספרדית מענישים יותר על יכולת כמו שהצגנו. ברצלונה זו הקבוצה הכי טובה בעולם וכשהיא סופגת משחק אחרי משחק אז אנשים מתחילים לדבר והשחקנים עצמם מרגישים מוזר, כי זו חבורה שרגילה לנצח".


וידאל וקונטה בימיהם המשותפים ביובנטוס (Giuseppe Bellini/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי