בספרד בטוחים: ברצלונה חייבת למכור כמה מכוכביה בקרוב

ארתורו וידאל, איבן ראקיטיץ'
ארתורו וידאל, איבן ראקיטיץ' | LLUIS GENE/AFP/Getty Images

ב"מארקה" נכתב כי האלופה תנסה לאזן את תקציב הקבוצה ותהיה חייבת להכניס למועדון 124 מיליון יורו. ראקיטיץ' עשוי להיות הראשון לעזוב כבר בינואר הקרוב. וידאל וקוטיניו עתידים ללכת בדרכו, כמו גם אומטיטי הפצוע

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בעוד שברצלונה קיבלה בסוף השבוע האחרון מנוחה בעקבות דחייתו של הקלאסיקו מול ריאל מדריד, כלי התקשורת בספרד עסקו היום (שני) בתקציבה של בארסה, וטוענים שלקראת חלון ההעברות של חודש ינואר הקרב, הנהלת הקבוצה תהיה חייבת לבצע מכירת שחקנים מסיבית – בסך של 124 מיליון יורו – על מנת לאזן את הדו"חות הכספיים בין ההוצאות להכנסות.

השם הראשון שצוין הוא איבן ראקיטיץ', אשר כבר מתחילת העונה נראה כמי שיעזוב בוודאות, ייתכן בעוד חודשיים. אינטר מגלה הרבה מאוד עניין בקרואטי, שאיבד את מקומו ברוטציה של ארנסטו ואלוורדה בעונה הנוכחית, ובדרך כלל נכנס רק לדקות האחרונות במשחקים האחרונים. מועמדת נוספת לצרפו היא מנצ'סטר יונייטד, כמו גם יובנטוס, שכבר בקיץ האחרון ניסתה להחתימו.

קשר נוסף שעלול להיפרד כבר בקרוב מהבלאוגרנה הוא ארתורו וידאל. אמנם הצ'יליאני מגלה יכולת טובה במשחקים האחרונים, אך חוזהו של השחקן בן ה-32 מסתיים בקיץ 2021, ואם ברצלונה תרצה להרוויח עליו כמה שיותר, היא תצטרך למכור אותו בקרוב.

ראקיטיץ'. כמעט בוודאות יעזוב את ברצלונה (Aitor Alcalde/Getty Images)
ראקיטיץ'. כמעט בוודאות יעזוב את ברצלונה (Aitor Alcalde/Getty Images)

בחלק ההגנתי, הבלם סמואל אומטיטי, שרק לאחרונה חזר מפציעה ממושכת אך נפצע שוב, עשוי להיות השחקן שיכניס לאלופת ספרד סכום מכובד בעקבות מכירתו. לפי ה"מארקה", הנהלת המועדון נוטה להשאיר את הצרפתי בקבוצה, אך זה תלוי במצב של ברכו. אם השחקן ימשיך להיעדר לתקופות ארוכות, הדרך החוצה מברצלונה תהיה כמעט בטוחה.

האופציה הטובה ביותר עבור ז'וספ מריה ברתומאו והדירקטוריון היא מכירתו של פיליפה קוטיניו. הברזילאי כרגע מושאל לבאיירן מינכן, אשר יכולה לרכוש את הקיצוני תמורת 120 מיליון יורו, כך לפי סעיף שהוסכם בין שני המועדונים. הכל תלוי ביכולת שח השחקן במדי הקבוצה הגרמנית, שעלולה לרדת מהאפשרות לצרף אותו במחיר הגבוה בעקבות המשחקים הפושרים שהציג בשבועות האחרונים.

כמו כן, ישנן מספר עסקאות שצפויות להתרחש בקרוב בשורותיה של בארסה, אך הסכומים אשר יכנסו לקופת המועדון יהיה יחסית זעירים. המגן מארק קוקורייה שנשלח לחטאפה בהשאלה עתיד להימכר עבור שישה מיליון יורו, כמו גם קרלס פרסומוסא וואגה הצעירים, שלא צפויים להמשיך אצל ואלוורדה.

קוטיניו. מציג יכולת פושרת בשבועות האחרונים בגרמניה (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)
קוטיניו. מציג יכולת פושרת בשבועות האחרונים בגרמניה (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי