מחר בספרד: ברצלונה ואתלטיקו מדריד מחפשות את הפסגה

דייגו סימאונה, ארנסטו ואלוורדה
דייגו סימאונה, ארנסטו ואלוורדה | LLUIS GENE/AFP/Getty Images

אלופת ספרד יכולה לעלות למקום הראשון אם תנצח את ריאל ויאדוליד, הנמצאת שש מקומות ממנה. מסי צפוי לפתוח עם סוארס וגריזמן. הקולצ'ונרוס יתמודדו מול אלאבס הצנועה, כשקוסטה ישחק לצידם של מוראטה וקוראה

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בליגה הספרדית יצא מחר (שלישי) לדרך עם שני משחקים שעלולים להשפיע רבות על הפסגה – אתלטיקו מדריד תיסע לחבל הבאסקים ותתארח אצל דפורטיבו אלאבס, ומיד לאחר מכן ברצלונה תפגוש את ריאל ויאדוליד. שתי הקבוצות הבכירות עשויות לסיים את המחזור במקום הראשון בטבלה.

ברצלונה – ריאל ויאדוליד
לאחר הניצחון על סלביה פראג בליגת האלופות, בארסה חוזרת לקאמפ נואו במטרה לכבוש את המקום הראשון, אותו איבדה בסוף השבוע האחרון לגרנאדה. "ויאדוליד נמצאת בכושר מעולה ולא סתם היא נמצאת באיזור הצמרת" סיפר המאמן ארנסטו ואלוורדה לקראת המשחק. "אני מודע לעובדה שנראינו רע נגד סלביה, ואני יודע שיש לנו כמה דברים לתקן. כשזה יקרה, זה יהיה בתוך המועדון ולא בחוץ".

מלבד סמואל אומטיטי הפצוע, למאמן צפוי לעמוד סגל מלא, כשגם אנסו פאטי הצעיר עתיד להיכלל בתוכו: "פאטי איתנו כרגע, אחרי הפציעה ומהשחקים עם הנבחרת הצעירה. הם שחקן שיכול לשחק עם הקבוצה השנייה, אבל כרגע הוא חלק מהרוטציה שלנו".

מסי. ברצלונה מחפשת את הפסגה בקאמפ נואו (Alex Caparros/Getty Images)
מסי. ברצלונה מחפשת את הפסגה בקאמפ נואו (Alex Caparros/Getty Images)

ואלוורדה צפוי לפתוח עם השלישייה הקלאסית של ברצלונה העונה – ליאו מסי, לואיס סוארס ואנטואן גריזמן. פרנקי דה יונג וארתור עתידים לאייש את העמדות בקישור, זאת בעקבות היכולת הטובה שהציגו בשבועות האחרונים. מי שנמצא בסימן שאלה גדול הוא איבן ראקיטיץ', שעשוי לעזוב כבר בינואר הקרוב.

דפורטיבו אלאבס – אתלטיקו מדריד
הקולצ'ונרוס מגיעים להתמודדות אחרי שני ניצחונות רצופים, ובידיעה כי הם חייבים שלוש נקודות כדי לטפס למקום הראשון. דייגו סימאונה, שיחסר את ז'ואאו פליקס הפצוע, מתכנן לפתוח עם הטריו – דייגו קוסטה, אלברו מוראטה ואנחל קוראה. "מוראטה וקוסטה מאושרים לשחק ביחד, אני יכול להבטיח לכם את זה. קוראה הוא שחקן חשוב עבור משחק ההתקפה לנו, כשהוא פותח או עולה מהספסל" סיפר סימאונה. אלאבס מגיעה אחרי הפסד כואב לוויאריאל בשבוע שעבר, כאשר היא רחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום.

סימאונה.
סימאונה. "מוראטה וקוסטה מאושרים ביחד" (Angel Martinez/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי