שרי: "זו הייתה הדרך היחידה להבקיע". בלבול: "כיף שהוא כאן"

אופיר חיים, מרקו בלבול
אופיר חיים, מרקו בלבול | אודי צטיאט

קשר מכבי חיפה הבקיע צמד ב-0:3 על הפועל כפר סבא: "הדבר החשוב ביותר הוא הניצחון". על השער הנפלא שכבש: "שמח שזה נכנס". המאמן מבין: "נצטרך לשפר את משחק ההגנה, הובכנו יותר מפעם אחת". וגם: גיא חיימוב

(גודל טקסט)

מכבי חיפה עלתה הלילה (שבת) באופן זמני למקום הראשון בטבלת ליגת העל אחרי 0:3 באצטדיון המושבה על הפועל כפר סבא, שסיימה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של גרשון קופי (67). צ'רון שרי הבקיע פעמיים (31 ו-90), מוחמד עוואד המחליף חתם (93) והירוקים שבו למסלול הניצחונות אחרי ה-1:1 המאכזב במחזור שבע נגד בני יהודה.

שרי, איש המשחק, סיכם: "אני חושב ששיחקתי טוב גם לפני זה, אבל בשני המשחקים האחרונים הצלחתי להבקיע וכמובן שאני מאושר כך. הדבר החשוב ביותר הוא שניצחנו". הצ'יפ בשער הראשון: "כשקיבלתי את הכדור ראיתי שהשוער יצא החוצה וחשבתי לעצמי שצ'יפ זו הדרך היחידה שלי להבקיע – אני שמח שזה נכנס".

המאמן מרקו בלבול ניתח: "ניצחנו 0:3 וזו עובדה, אבל אני מסכים שלא שלטנו במשחק ולא היינו מדויקים. למרות השערים, נצטרך לתת את הדעת על משחק ההגנה – כפר סבא הביכה אותנו יותר מפעם אחת. מגיעה מילה טובה לכפר סבא, זו קבוצה טובה מאוד שעושה לכולן צרות. אני שמח שבסוף לקחנו את הנקודות ויש דברים טובים כמו משחק ההתקפה, אבל נצטרך להשתפר מבחינה הגנתית".


שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים. צ'רון שרי (עדי אבישי)

על שרי: "הוא מביא איכויות למשחק – יש לו את הפס האחרון ואת הבעיטה לשער. הוא מאוד נייד ומחפש כל הזמן את השער, היה לו משחק טוב ואני מאוד שמח שהוא איתנו".

על ג'וש כהן שפתח על חשבון גיא חימוב: "זו החלטה מקצועית נטו. במשחקים שהוא שיחק ג'וש היה טוב וכך גם באימונים. החלטתי לתת לו את הצ'אנס. אני צריך לקחת החלטות וזה נכון לגבי כל השחקנים. אני תמיד בוחר את הטובים ביותר לאותו משחק והכל מקצועי".

אופיר חיים אמר בסיום: "אני חושב שהצלחנו להפתיע את מכבי חיפה ופתחנו את המשחק חזק מאוד. רצינו להגיע למצב או שניים בהתחלה וגם עשינו את זה, אבל לצערי לא הצלחנו להבקיע. חיפה מאוד איכותית וזה מה שעשה את ההבדל בסוף. אני מאוכזב מהתוצאה כי היינו יכולים להוציא יותר. אני גם מאוד כועס על השער השלישי, זה מעצבן אותי וחבל לי שככה זה נגמר. מנגד, יש גם הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק הזה. אסור לשכוח ששיחקנו נגד יריבה ברמה גבוהה מאוד, אתה לא יודע מאיפה זה יבוא לך מול קבוצה כמו מכבי חיפה ובכל זאת התמודדנו בכבוד. רציתי להוציא נקודות והדרך לא מנחמת אותי, עכשיו ננסה לנצח בטדי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי