נוייר: "עלינו לחזור להיות 'כמו באיירן'", שיא מועדון נשבר

מנואל נוייר
מנואל נוייר | אלבום פרטי

שוער הבווארים יודע שקבוצתו צריכה להשתפר למרות הניצחון על אולימפיאקוס והמאזן המושלם באירופה. רומינגה: "צריכים להיות ביקורתיים יותר כלפי עצמנו". וגם: רצף משחקי החוץ ללא הפסד והריכוז של לבנדובסקי

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן רשמה אתמול (שלישי) ניצחון חשוב בפיראוס 2:3 על אולימפיאקוס בזכות צמד שערים של השחקן הלוהט של אירופה – רוברט לבנדובסקי. הבווארים נקלעו לפיגור מוקדם, אך החלוץ הפולני הפך את התוצאה וקורנטין טוליסו הוסיף שער אדיר לטובת הגרמנים. בעקבות המשחק לבנדובסקי נכנס לרשימה מפוארת, כשהעפיל למקום החמישי בטבלת כובשי כל הזמנים בליגת האלופות עם 58 שערים. החלוץ לא עוצר לרגע מתחילת העונה כאשר כבש כבר 18 שערים לטובת באיירן. מאז ההפסד בסופר קאפ לבורוסיה דורטמונד, החלוץ כבש בכל משחקיו העונה במדי הדאבליסטית.

לבנדובסקי אמר: "אני רוצה לעשות כמיטב יכולתי, להבקיע ושהקבוצה תנצח. אני יודע שכל מהלך במשחק יכול להכריע אם ננצח או לא. אני רוצה להישאר מרוכז. במחצית הראשונה לא שיחקנו רע. הם לא יצרו הזדמנויות אבל הבקיעו. היינו צריכים להיות זהירים ולשמור על היתרון".

חניכיו של ניקו קובאץ' שנמצאים בתקופה פחות טובה בליגה הגרמנית, סיימו את הסיבוב הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות במאזן מושלם. ובפער מבטיח של חמש נקודות מטוטנהאם. לאחר התיקו המאכזב נגד אאוגסבורג, והפיגור המוקדם, כל הלחץ היה על באיירן, שהפגינה אופי והשיגה ניצחון חשוב מאוד להמשך העונה. על הדרך שברו הבווארים שיא מועדון עם 11 משחקי חוץ ברציפות במפעל ללא הפסד. למרות הניצחון, יו"ר באיירן, קרל היינץ רומינגה הביע ביקורת ברשתות החברתיות: "אנחנו שלווים מדי ומשחקים בלי דאגות, אנחנו צריכים להיות יותר ביקורתיים כלפי עצמנו".

רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני בכושר שיא (Jan Kruger/Getty Images)
רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני בכושר שיא (Jan Kruger/Getty Images)

קפטן הקבוצה מנואל נוייר אמר בסיום: "טוטנהאם סיימה כאן בתיקו 2:2, אז אני מרוצה מהתוצאה. כרגע יש לנו תשע נקודות וזה הדבר החשוב ביותר. עלינו לחזור להיות 'כמו באיירן', אנחנו צריכים לעבוד, לנתח את המשחק ולדבר בנינו איך להשתפר ולחזור למצב הזה. כולנו צריכים להציג יכולת טובה יותר". זה היה המשחק החמישי העונה שהשוער הגרמני ספג פעמיים, על כך הוא אמר: "כנראה שעכשיו עלינו לכבוש באופן קבוע לפחות שלושה שערים בכל משחק". נוייר רשם ציון דרך אף הוא כשהשווה את מספר ההופעות של אוליבר קאן במפעל (103).

לוקאס הרננדס נפצע במהלך המשחק וצפוי להיעדר ביום שבת כשבאיירן תפגוש את אוניון ברלין (16:20, שידור ישיר בספורט3) כשג'רום בואטנג אמור לתפוס את מקומו, במטרה להשיג ניצחון ליגה לאחר שני משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי