עזריה לא חתם בשל פערים כספיים, אך בהפועל ת"א עושים מאמצים להתחזק

ניר קלינגר | אודי ציטיאט

האדומים לא הצליחו לצרף את הקשר בשל פערים כספיים, אבל מקווים שלמרות הקשיים הכלכליים יצליחו להוסיף לסגל של קלינגר לפחות שחקן אחד נוסף עד חזרת הליגה. ליידנר יהיה כשיר לחידוש האימונים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב, כמו בכל הליגה, ממתינים להחלטת משרד הבריאות והמנהלת על חזרה לאימונים וקביעת מועד להמשך משחקי ליגת העל, אך בינתיים שחקני הקבוצה עובדים לפי תוכנית אימונית מסודרת שהוגשה להם וכללת אימוני "זום" פעמיים בשבוע.

הכעס במועדון גדול בעקבות החלטות הממשלה וגם בהפועל תל אביב מספרים שהשבתת הענף עלולה להחזיר אותם מספר חודשים אחורה בכל הנוגע לכושר וליכולת השחקנים, עונה שכידוע גם כך החלה בשני הפסדים להפועל כפר סבא ולמ.ס אשדוד.

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1 כבר לפני כשבועיים, במועדון סובלים מקשיים כלכליים ולא ציפו שיצטרף שחקן בחלון ההעברות שנסגר אמש. במועדון מקווים שניתן יהיה לצרף שחקן בחלון הבא שייפתח לקראת חידוש הליגה, אולם מודעים לכך ששחקנים כמו חנן ממן ושלומי אזולאי מבית"ר ירושלים וגיל יצחק ששוחרר הבוקר ממכבי חיפה, לא יכולים להגיע בשל דרישות שכר גבוהות שאינן עומדות בתקציב המועדון.

גיל יצחק
גיל יצחק. הפך לשחקן חופשי | אריאל שלום

למעשה, גם הקשר דן עזריה לא חתם אתמול במועדון בשל הצעה נמוכה למדי שהוגשה לקשר ופערים כספיים שלא ניתן היה לגשר עליהם בשלב זה. ראשי המועדון יעשו מאמץ לצרף שחקן נוסף לסגל, אך בשלב זה לא יכולים להעריך אפילו מי זה יהיה וכיצד יעשו זאת.

בתוך כך, המגן השמאלי דורון ליידנר שהושבת בשל פציעה בברך שנגמרה לו במשחק נוער בו שותף כשהיה בטירונות בצבא, מתאושש ויהיה כשיר לפתיחת האימונים בהדרגה החל מהשבוע הבא – אם אכן הכדורגל יחזור.

דורון ליידנר | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי