"גאים בנציגות שלנו בנבחרות ישראל". קריית שמונה לא תתחזק

דיא סבע, עידן נחמיאס | ההתאחדות לכדורגל

הקבוצה של קובי רפואה חזרה להתאמן, במועדון מברכים על שילוב ארבעה שחקנים בצעירה ובבוגרת: "זה מראה על הדרך שמוביל איזי" ומפתחים ציפיות: "רוצים להגיע לחלק העליון". אנסה יהיה כשיר לחידוש הליגה

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה חזרה אתמול (רביעי) לאימונים לאחר הפסקה של יותר משבועיים, כאשר עוד קודם לכן נדחה, כזכור, משחקה נגד בית"ר ירושלים. בניגוד למועדונים אחרים שבחרו להוציא את השחקנים לחל"ת, הבעלים איזי שרצקי שילם את שכרם המלא. "איזי אמר לנו עוד בתחילת העונה שהוא לא יפגע לנו בשכר", אמרו במועדון מהצפון.

מעבר לכך, בקבוצה הביעו שביעות רצון גדולה ממספר הנציגים ששלח המועדון למשחקי הנבחרות. הבלם אורי דהן, המגן זיו מורגן והקשר סמואל בראון היו חלק מהנבחרת הצעירה ואילו הבלם והקפטן עידן נחמיאס שותף אתמול בניצחון הגדול של הנבחרת הבוגרת 2:3 בסלובקיה. "אנחנו גאים שיש לנו ארבעה נציגים בנבחרות ישראל, זה רק מראה על הדרך שמוביל איזי שרצקי", אמרו בק"ש והוסיפו: "מעבר לרצון לשבח את הצעירים, אנחנו רוצים להגיע לחלק העליון של הטבלה". גם הקפטן עצמו אמר עוד לפני חידוש האימונים כי המטרה היא פלייאוף עליון.

בתוך כך, החלוץ הגנאי יוג'ין אנסה חזר כבר אתמול לישראל וערך אימון עם הקבוצה. אנסה נפצע במשחקה של נבחרת גאנה נגד מאלי והוחלף במחצית הראשונה, אך לבסוף התברר שזו לא פציעה חמורה. החלוץ יהיה כשיר לקראת חידוש הליגה ב-31 באוקטובר. הקשר הגמבי, סאקו טורה, שחתם לפני שבועיים, הוא שחקן הרכש האחרון של הקבוצה שלא תתחזק מעבר לכך.

שחקני הפועל קריית שמונה. המטרה היא פלייאוף עליון |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי