הציל את פ.ס.ז' פעם נוספת: ניימאר הבקיע ב-0:1 נגד בורדו

ניימאר
ניימאר | NICOLAS TUCAT / AFP

הכוכב הברזילאי להט (70) עם שער שלישי בתוך ארבעה משחקים בליגה, מנגד קבוצתו של סוזה רשמה הפסד ראשון אחרי שישה משחקים. קודם לכן ליון הפסידה 1:0 לנאנט וירדה למקום ה-11, הפסד גם לריימס וראיקוביץ'

(גודל טקסט)
המחזור השמיני בליגה הצרפתית נפתח היום (שבת) כאשר במשחק המוקדם ליון הפסידה 1:0 בבית לנאנט ובכך המשיכה את התקופה הרעה שעוברת על המועדון, שלא ניצח בשבעת משחקיו האחרונים. לאחר מכן פריז סן ז'רמן גברה 0:1 על בורדו בזכות ניימאר, שממשיך לככב. פרדראג ראיקוביץ' וריימס הפסידו 1:2 במשחק ביתי לדיז'ון.

פריז סן ז'רמן – בורדו 0:1
אחרי ההפסד נגד ריימס אשר קטע רצף של 44 משחקים עם שער זכות אחד לפחות, האלופה קיוותה לחזור למסלול הניצחונות ולחלוף מעל נאנט שגברה בתפיחת היום על ליון. זה לא היה קל, אבל גם הפעם ניימאר הוביל את פריז לניצחון לאחר שדחק מקרוב כדור רוחב של קיליאן אמבפה והשלים שער שלישי בתוך ארבעה משחקים, אשר העניקו לקבוצתו תשע נקודות יקרות.




ליון – נאנט 1:0
התקופה הרעה של ליון ממשיכה. הלבנים חסרו הרבה מאוד איכויות בחלק הקדמי, למרות שהמשחק כולו היה בשליטתם. ממפיס דפאיי וברטרנד טראורה הרבו להחמיץ מול השער של אלבן לאפונט. אך מנגד, הקנריות ידעו לנצל היטב את ההתקפות המועטות אליהן יצאו, ואחת מהן עשתה את כל ההבדל.


בדקה ה-59 סמואל מוטוסמי הצליח בערמומיות רבה לגנוב את הכדור מההגנה של ליון, ובנגיעה אחת הקפיץ מעל אנתוני לופס, שהצליח להרחיק מהר את הכדור מהשער, אך המהלך נבדק במערכת ה-VAR והשער החשוב אושר. השחקנים בלבן המשיכו את הלחץ הגדול על השער היריב, אך ללא הצלחה. נאנט יצאה עם שלוש הנקודות החשובות והמקום הראשון באופן זמני.


סילביניו. תקופה רעה מאוד ליון (JEFF PACHOUD/AFP/Getty Images)
סילביניו. תקופה רעה מאוד ליון (JEFF PACHOUD/AFP/Getty Images)


ריימס – דיז'ון 2:1
אחרי הניצחון הענק בפארק דה פראנס על פאריס סן ז'רמן, ריימס חזרה למגרשה הביתי ורצתה להמשיך את המומנטום החיובי מול דיז'ון. אך רצונות לחוד ומציאות לחוד. חניכיו של דייוויד גואיון אמנם עלו ליתרון בדקה ה-17 משער של חאבייר צ'אבלרין, אך פרדראג ראיקוביץ' לא הצליח לשמור על רשת נקייה הפעם וספג מרגליו של ז'וליו טבארס כעבור שתי דקות. עם פתיחת המחצית השנייה האורחת כבשה את שער הניצחון, כשמאמה באלדה הכניע את השוער הסרבי מקרוב בדקה ה-48. במחזור הבא ריימס תנסה להתאושש מול ראן בחוץ, בעוד דיז'ון, שהשיגה הערב ניצחון בכורה העונה תארח את שטרסבורג.





תוצאות נוספות:
ליון – נאנט 1:0
אנז'ה – אמיין 1:1
מץ – טולוז 2:2
מונאקו – ברסט 1:4
ניס – ליל 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי