בהפועל חדרה פירגנו למאמן: "הניצחון הזה הגיע לגוטמן"

אורי גוטמן
אורי גוטמן | דני מרון

אחרי הסערה עם הקהל המקומי, המאמן הצעיר חגג את ניצחון הליגה הראשון בקריירה. אבו פאני סיכם, עאבד צפוי לסגור את השחרור מול הפועל. קוגבנייה יישאר

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בהפועל חדרה חגגו אתמול (שבת) במשך דקות ארוכות את הניצחון 0:4 על הפועל רעננה, שהיה הניצחון הראשון של הקבוצה העונה והראשון של המאמן אורי גוטמן בליגת העל. במועדון תמכו במשך כל השבוע במאמן, שזכה לקריאות גנאי מצד הקהל על כך שלא הביע רצון להחתים את ערן לוי.

בחדרה הקדישו את הניצחון לגוטמן, שסבו נפטר, ואמרו: "הניצחון הזה הגיע לגוטמן. הוא עובד שעות נוספות בכדי לקדם את הקבוצה ועשה נכון כאשר עבר לשיטת ארבעה שחקני הגנה". גם חלק גדול מהשחקנים זכו לשבחים, ביניהם המגן חגי גולדנברג, לוסיו וגם דידיה קוגבנייה שנכנס כמחליף במחצית השנייה. במהלך השבוע שעבר התמהמהו בחדרה לגבי עתידו של הקשר, אבל לאחר המשחק מול רעננה הוחלט כי ימשיך בקבוצה.

גם צמד המצטרפים החדשים יהב גורפינקל ורועי זיקרי שאף פתחו בהרכב זכו למילים חמות. גורפינקל עצמו אמר לאחר המשחק: "כיף לחזור לכאן. כולם קיבלו אותי יפה וכבר אחרי אימון אחד עליתי בהרכב ואני חושב שהשתלבתי מצוין והעיקר שניצחנו. אני שמח שהבסיס של העונה שעברה נשאר והפן החברתי אותו דבר, ואני מקווה שנחגוג עוד הרבה העונה".

גורפינקל.
גורפינקל. "כיף לחזור, חושב שהשתלבתי מצוין" (דני מרון)

גורפינקל גם סיפר על ההיכרות שלו עם אורי גוטמן: "שיחקתי בעבר בנערים ב' במכבי חיפה ואורי גוטמן אימן בנערים א' והקפיץ אותי אז כי האמין בי, ואני מקווה שככה יהיה גם הפעם. היו לנו הרבה שיחות והעובדה שהוא המאמן היה משקל גדול בחזרה שלי לכאן".

למרות הניצחון, בחדרה מבינים כי הקבוצה חייבת חיזוק ומקווים שביממה הקרובה יצטרפו שני שחקנים חדשים. כפי שפרסמנו אתמול, קשר מכבי חיפה מוחמד אבו פאני הביע את הסכמתו להגיע לחדרה ואביו של השחקן אף נכח במשחק של חדרה נגד רעננה וכעת מחכים לשחרור של הירוקים. גם אחמד עאבד סיכם עקרונית את תנאיו בקבוצה מהשרון וכעת צפוי לסיים את הסאגה מול הפועל תל אביב על מנת להצטרף לקבוצה של אורי גוטמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי