דיווח: הנהלת ברצלונה שוקלת לנסות להחתים את אמבפה

ניימאר, קיליאן אמבפה
ניימאר, קיליאן אמבפה | Gettyimages

לפי "מונדו דפורטיבו", ראשי הקבוצה הקטלונית חלוקים בדעתם ובעוד חלקם עדיין חולמים לראות את ניימאר חוזר, יש גם מי שחושב שעדיף ללכת על הצרפתי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

למרות שסגירתו של חלון ההעברות באירופה סתמה את הגולל על "סאגת ניימאר", לפחות זמנית, הנהלת ברצלונה ממשיכה לעסוק בסוגיה. מצד אחד, המציאות היא שהברזילאי פגע בתדמית המועדון בדרך שבה עזב ועורר את כעסם של האוהדים, שלא ראו את הניסיונות להחזירו בעין יפה. מנגד, בכירים בחדר ההלבשה של בארסה הפעילו במהלך הקיץ לחצים להחזרתו של כוכב פריז סן ז'רמן והצהרותיו האחרונות של הקפטן ליאו מסי הכניסה את ראשי אלופת ספרד להתלבטות בכל הנוגע לחיזוק.

ב"מונדו דפורטיבו" פורסם הבוקר (שישי) כי הדעות בהנהלת ברצלונה חלוקות בשאלה האם לשוב ולנסות להחתים את ניימאר בעתיד, או שמא עדיף ללכת על קיליאן אמבפה. אמנם הצרפתי נחשב ליעד קשה יותר להשגה מאשר ניימאר, אך יש במועדון הקטלוני מי שחושב שעדיף להפנות את המאמצים אליו.

לא רק שאמבפה הציג איכויות שלא נופלות מאלו של הברזילאי, אלא שכישורי ההבקעה שלו גדולים אף יותר וכמובן ישנה גם העובדה שהוא צעיר מניימאר בשבע שנים. סיבה נוספת היא שאלוף העולם עם נבחרת צרפת לא מעורר אנטגוניזם בקרב אוהדי הבלאוגרנה, בניגוד לאיש ש"בגד באמונם" ועזב את הקאמפ נואו לפני שנתיים. בבארסה ישנה גם "מושבה צרפתית" לא קטנה, שכוללת את אנטואן גריזמן, עוסמאן דמבלה וסמואל אומטיטי בין השאר, דבר נוסף שעשוי לפתות את אמבפה.

פ.ס.ז' לא תוותר עליו כל כך מהר וגם ריאל מדריד תהיה במירוץ. קיליאן אמבפה. (FRANCK FIFE / Contributor)
פ.ס.ז' לא תוותר עליו כל כך מהר וגם ריאל מדריד תהיה במירוץ. קיליאן אמבפה. (FRANCK FIFE / Contributor)

במקרה שתחליט לנסות להחתים את אמבפה, ברצלונה תהיה חייבת לקחת בחשבון שגם ריאל מדריד צפויה להשקיע את מלוא המאמצים לצירופו של החלוץ בקיץ הבא ואתמול נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס אף סיפק הצהרה מעניינת בהקשר זה. כך או כך, אלופת ספרד תצטרך להשיג מחר שלוש נקודות נגד ולנסיה כדי להשכיח את פתיחת העונה המקרטעת ולהעביר את הפוקוס מסוגיית ניימאר לנעשה על כר הדשא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי