לבנדובסקי האריך את חוזהו עד 2023: "גאה להיות כאן"

לבנדובסקי חוגג
לבנדובסקי חוגג | Gettyimages

החלוץ הפולני (31), המדורג רביעי בטבלת הכובשים של באיירן מינכן בכל הזמנים, עשוי לסגור עשור שלם במדי הדאבליסטית: "משוכנע שנקצור הצלחות רבות בשנים הקרובות". סליהמידיץ': "שחקן אהוב כמו רובן וריברי"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
אוהדי באיירן מינכן יכולים לחייך. אמנם לא מדובר בעוד שחקן רכש גדול שהצטרף אך הגיעו בשורות לא פחות גדולות. זה היה באוויר בימים האחרונים וכעת זה רשמי. החלוץ הפולני רוברט לבנדובסקי (31) שפתח את העונה בסערה עם חמישה שערים בשני מחזורי הפתיחה בגרמניה, האריך היום (חמישי) את חוזהו בקבוצה בשנתיים קרי עד 2023. רק אתמול אמר לותר מתיאוס כי הכוכב של באיירן לא מתוגמל מספיק בהתאם ליכולת האדירה שלו.


לבנדובסקי אמר: "אני משוכנע שנקצור הרבה הצלחות בשנים הקרובות. באיירן מינכן היא אחת משלוש הקבוצות הטובות בעולם, יש לנו קבוצה מצוינת. אני גאה להיות חלק מהמועדון הזה. הקבוצה הזו הפכה להיות הבית שלי". כזכור, לא מזמן החלוץ לא אהב את העובדה שהדאבליסטית לא התחזקה כראוי ולא היסס לבקר את קבוצתו בפומבי אך בהחלט ניתן לומר – "סוף טוב – הכל טוב". בהמשך העלה תמונה לרשתות החברתיות וכתב: "זה רשמי!". בטוויטר של באיירן בירכו: "לבה-גול נשאר לעוד ארבע שנים".


המנכ"ל קרל היינץ רומינגהה אמר: "רוברט עבורינו הוא החלוץ הטוב בעולם, עמוד תווך בקבוצה שלנו. אנחנו שמחים שהוא ימשיך בבאיירן זמן רב". המנהל הספורטיבי חסן סליהמידיץ' הוסיף: "הוא שחקן גדול במועדון ואהוב לא פחות מאריאן רובן ופרנק ריברי. אנחנו גאים במה שעשה ועוד יעשה עבורינו".




בקיץ 2013 הצטרף החלוץ לבאיירן מינכן בהעברה חופשית (!)  לאחר שסיים את חוזהו במדי בורוסיה דורטמונד ומאז לא הפסיק להבקיע. עונת הבכורה אמנם הייתה צנועה בסטנדרטים שלו, כשכבש 25 שערים בלבד, אך ההמשך היה נפלא. לבנדבוסקי כבש לא פחות מ-197 שערים עבור באיירן ב-246 משחקים בלבד. הוא זכה עם הקבוצה בשש אליפויות רצופות ומה שחסר לו הוא זכייה בגביע עם האזניים הגדולות. 


החלוץ מדורג רביעי בטבלת כובשי באיירן בכל הזמנים כשכבר העונה הוא צפוי להעפיל למקום השני. גם במדי הצהובים-שחורים הוא קצר הצלחות בדמות שתי אליפויות, העפלה לגמר ליגת האלופות (רביעייה בלתי נשכחת נגד ריאל מדריד) ובסה"כ כבש 300 שערים בכדורגל הגרמני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי