שחר ישלם לאברמוב כ-200 אלף יורו. אשכנזי סובל מקרע בשריר

לאחר שמכרה את שועה לבית"ר, מכבי חיפה צפויה להעביר לבני יהודה את חלקה: "זה ייסגר סופית בקרוב". חיוכים באימון אחרי מכבי ת"א: "אנחנו בדרך הנכונה". הקשר ייעדר מול אשדוד ואמור לשוב אחרי הפגרה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה אתמול (שלישי) אימון קל לאחר ה-2:2 בסמי עופר מול מכבי תל אביב והיום זכו השחקנים למנוחה, כאשר מחר יתחדשו ההכנות לקראת משחק הליגה הקרוב בבית מול מועדון ספורט אשדוד (שבת החל מ-18:30, ישיר ישיר בספורט2), בו הירוקים יקווה לשוב למסלול הניצחונות ולהגדיל לפחות באופן זמני את הפער מהאלופה, שתשחק ביום ראשון בדוחא מול בני סכנין, לשבע נקודות.

למרות שאיבדה יתרון כפול נגד מכבי תל אביב והרגישה שהייתה יכולה לנצח אם הייתה מגדילה את התוצאה במהלך המחצית הראשונה, האווירה באימון הקל שערכה מכבי חיפה הייתה נינוחה והשחקנים נראו מחויכים. במועדון קיימת תחושה כי העונה הם יהוו חלק משמעותי במאבק האליפות. "גם אם היינו משיגים שלוש נקודות, זה לא היה אומר שום דבר לגבי ההמשך. אליפות לא לוקחים במחזור הרביעי, זה ברור לכולם, אבל אין ספק שאנחנו בדרך הנכונה", הסבירו בקבוצה.

בחיפה הביעו הבוקר שביעות רצון גדולה מכך שפציעתו של עאיד חבשי, שהוחלף במהלך המחצית השנייה לאחר שתיקל את אלכסנדר פשיץ', אינה חמורה. הבלם יעמוד לרשותו של ברק בכר לקראת המשחק מול אשדוד והמאמן יכריע האם להכליל אותו ב-11 לקראת האימון המסכם. מי שייעדר בוודאות הוא הקשר יובל אשכנזי, שעלה מהספסל נגד מכבי תל אביב וסובל מקרע בשריר הארבע הראשי. השחקן אמור לשוב לפעילות לאחר פגרת הנבחרות. בתוך כך, על "משחק העונה" העיבו פצצות התאורה שנורו על ידי האוהדים לתוך סמי עופר עם שריקת הפתיחה והיום נודע כי נציגי האצטדיון התבקשו להעביר את הסרטונים ממצלמות האבטחה למשטרת ישראל.

יובל אשכנזי | דני מרון

בנושא אחר: בימים הקרובים תיערך שיחה בין הנשיא יענקל'ה לשחר לבין בעלי בני יהודה ברק אברמוב, במהלכה יחליטו הצדדים על החלק שיקבלו הכתומים מעסקת מכירתו של ירדן שועה. כזכור, החלוץ נמכר לבית"ר ירושלים לאחרונה תמורת 1.4 מיליון יורו וההערכה היא שכ-200 אלף יורו יעברו לבני יהודה. "הנושא טרם נסגר סופית, אבל זה יקרה בקרוב. היחסים בין שחר לאברמוב נהדרים ואין ספק שהם יגיעו להבנות", אמר גורם המעורה בפרטים.

ירדן שועה
ירדן שועה | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי