סוף לספקולציות? לאונרדו: "אין התקדמות במו"מ על ניימאר"

ניימאר
ניימאר | DOMINIQUE FAGET/AFP/Getty Images

המנהל הספורטיבי של פ.ס.ז' התראיין בספרד: "כולם יודעים שיש דיונים, אבל כרגע הוא נשאר אצלנו". על מעמדו בקבוצה: "מתאמן בנפרד בגלל תכנית אימונים אישית", ועל האוהדים: "עשה שטויות, אבל הוא ילד טוב"

(גודל טקסט)

בעוד הטלנובלה בכיכובו של ניימאר ושאלת הקבוצה בה ישחק בעונת 2019/20 נמשכת, המנהל הספורטיבי של פריז סן ז'רמן לאונרדו התראיין היום (חמישי) לרדיו RMC הספרדי ושפך אור על הסאגה.

"ניימאר טופל על ידי הרופאים והמנתחים המובילים בעולם", התייחס בתחילה לאונרדו למצבו הבריאותי של הכוכב, "הפציעה שלו מאחורינו".

מורחק מאימוני הקבוצה: "זה לא נכון. הוא לא מורחק, זה שטויות. הוא עוקב אחרי תכנית אימונים והחלמה אישית. הוא שחקן של פריז סן ז'רמן, ואסור לשכוח שיש לו חוזה כאן לעוד שלוש שנים. חייבים לתת את הדעת על הכל, אסור לנו לתת לו לחזור לשחק לפני שבדקנו כל דבר".

לאונרדו.
לאונרדו. "ניימאר טופל על ידי הרופאים הטובים בעולם" (Enrico Locci/Getty Images)

לאונרדו נשאל על קריאות האוהדים שקיללו אותו והשלטים שהונפו נגדו במשחק נגד ריימס במחזור הפתיחה ביום ראשון, והשיב: "ניימאר עשה טעויות. אני לא הכרתי אותו קודם, אבל עם הזמן אני לומד להכיר אותו. ואני באמת חושב שהוא בחור טוב ורקע טוב. ועל המגרש הוא שחקן מופלא".

וכמובן, לבסוף הגיעה גם השאלה על הדיווחים לגבי המשא ומתן עם ברצלונה ומועדונים אחרים. לאונרדו הטיל ספקות בשמועות הנחרצות כי יעבור, וענה: "יש שיחות ודיונים לגבי העתיד, כפי שכולם יודעים, אבל אף אחת מהקבוצות שרוצות אותו לא התקדמה במו"מ איתנו. כרגע אין כלום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי