"עדיף שניימאר לא יחזור, הוא פצצה בחדר ההלבשה"

ניימאר בנבחרת ברזיל
ניימאר | Gettyimages

חריסטו סטויצ'קוב, כוכב העבר של ברצלונה, ירה: "לקבוצה אין בכלל כסף לשלם עליו. יש את דמבלה, גריזמן, סוארס ומסי, אין לו מקום על המגרש". על האפשרות שקוטיניו וראקיטיץ' יעזבו לפריז: "חוסר כבוד כלפיהם"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אף אחד לא נשאר אדיש לסאגת ניימאר. לאחר הראיון של ריבאלדו אתמול (רביעי) לגבי האפשרות שהקיצוני יצטרף לריאל מדריד, כוכב עבר נוסף של ברצלונה הביע את דעתו בסוגיה. חריסטו סטויצ'קוב לא חסך אפילו מילה אחת לגבי דעתו האישית על הברזילאי של פריז סן ז'רמן: "הוא פצצה בחדר ההלבשה", אמר הבולגרי, "ברצלונה לא צריכה אותו בכלל. יש את דמבלה, גריזמן, סוארס ומסי. איפה הוא יכול לשחק? אין לו מקום".

"מנקודת המבט שלי, אני לא רוצה שיחזור. זה ייצור לחץ אצל כולם. נכון שכמה אנשים היו רוצים לשמוע את ההפך, אבל כרגע לברצלונה אין את הכסף שפריז דורשת". שמותיהם של איבן ראקיטיץ' ופיליפה קוטיניו הוזכרו כמועמדים לעשות את הדרך ההפוכה במסגרת העסקה עם אלופת צרפת. על כך אמר סטויצ'קוב: "זה חוסר כבוד כלפיהם. קודם כל, ראקיטיץ' הוא שחקן טוב, צנוע ותמיד שומר על עקרונות המועדון. לקוטיניו יש עוד הרבה מה לתת לבארסה ואני מקווה שהם לא יעזבו".

בסיום הראיון התייחס בין היתר גם לסוגיית אוהדי הבלאוגרנה וניימאר: "הם לא יסלחו לו אם יחזור. הם נפגעו מאוד מהצורה בה הוא עזב ויש קרע גדול ביניהם. האוהדים אוהבים מאוד את המועדון, ואני חושב שהוא לא יתקבל בברכה אם יחזור".

סטויצ'קוב בימיו כשחקן. זכה בחמש אליפויות ובליגת האלופות בברצלונה (Clive Brunskill/Allsport)
סטויצ'קוב בימיו כשחקן. זכה בחמש אליפויות ובליגת האלופות בברצלונה (Clive Brunskill/Allsport)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי