כפי שפורסם לראשונה בספורט1: סרט הקפטן נשלל מדגני, בוזגלו ימונה על חשבונו

אוראל דגני, מאור בוזגלו
דגני ובוזגלו. מהפכה בהפועל תל אביב? | אריאל שלום

אחרי שהבלם ביקש לעזוב, במועדון אישרו כי הוא לא יענוד יותר את הסרט: "הסיבות לכך הובאו בפניו". הפועל באר שבע עשויה להפעיל את סעיף השחרור: "הוא לא צריך אישור לעבור". וגם: המגעים להבאת לוסיו וצדק

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לא כך פיללו בהפועל תל אביב לפתוח את עונת החזרה לאצטדיון בלומפילד. אם לא די בשלושת ההפסדים הרצופים בגביע הטוטו, האדומים טרם הצליחו להנחית את החלוץ שהמאמן ניסו אביטן דורש, סרט הקפטן, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, נשלל מאוראל דגני ועתידו לא ברור וגם גורלו של רז שלמה, שעל מועמדותו לעבור למכבי תל אביב פורסם לראשונה בספורט1, אינו ידוע.

מי שימונה לקפטן הפועל תל אביב במקום דגני, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הוא מאור בוזגלו. "בהחלטה משותפת של המאמן ניסו אביטן והנהלהת המועדון הובהר לדגני כי עקב סיבות אשר הובאו בפניו בשיחה אישית עם מנהל הקבוצה מורדי דדון, הוא לא ישמש יותר כקפטן הפועל תל אביב. המאמן ימנה קפטן אחר במהלך ימים הקרובים", נכתב בהודעה הרשמית שפורסמה על ידי האדומים.

השיחה הטעונה שנערכה אתמול בין דגני לשרון ניסנוב הוסיפה שמן למדורה וראשי הפועל תל אביב נחושים בדעתם לא לשדרג את חוזהו, שעומד על 185 אלף דולר לעונה בשלוש השנים הקרובות. במועדון אומרים כי התנהלותו של הבלם, לו הובהר כי שכרו לא ישודרג ככבר במחנה האימונים בפולין, תמוהה. אנשי הקבוצה מספרים כי לאחרונה השחקן נראה מכונס, שפת גופו משדרת שעובר עליו משהו וייתכן כי הוא נמצא בעיצומו של משבר אישי.

בשבת, לאחר ההפסד לבית"ר ירושלים, דגני מיהר לעזוב את אצטדיון המושבה ונסע לביתו. "אם בזמן הקרוב לא יהיה שינוי דרמטי, גם אם הוא יישאר, אוראל לא יוכל לשמש יותר כקפטן של הפועל תל אביב", הבהירו בסביבת המועדון והוסיפו: "הוא ביקש לעזוב, אבל הוא לא צריך אישור. יש לו סעיף שחרור והוא רשאי להפעיל אותו, בדיוק כפי שעשה רמזי ספורי שחתם בהפועל באר שבע. מוזר שדגני, שמרוויח יותר ממאור בוזגלו ומעומר דמארי, מתעקש לשדרג את שכרו".


"הוא לא צריך אישור לעזוב". אוראל דגני (דני מרון)

שמן של הפועל באר שבע ושל בית"ר ירושלים הוזכר בהקשר של דגני ובהפועל תל אביב מבינים שאלונה ברקת עשויה להפעיל את סעיף השחרור של הקפטן עוד לפני המשחק נגד נורשפינג (חמישי ב-20:15, ספורט1), אולם קיימת אפשרות שהקבוצה מבירת הנגב תפעל לצרפו גם במהלך השבוע הבא. כבר בחודש שעבור, כזכור, גיששה הקבוצה מבירת הנגב לגבי האפשרות לצרף את הבלם הוותיק.

באשר לשיר צדק, שמועמד להצטרף להפועל תל אביב, אתמול נוצר קשר אותו יזמה דווקא הפועל באר שבע שביקשה שקבוצתו של ניסו אביטן תחדש את המגעים עם הבלם ותשפר את חוזהו על מנת להשלים את העברתו. לספורט1 נודע כי כרגע, למרות שמההלך היה קרוב לסגירה לפני מספר שבועות, אין הסכם בין הפועל תל אביב לבין השחקן והקבוצה ממתינה לשחרורו הרשמי ורק אז יחליט המאמן האם לצרפו, כאשר הגעתו של בלם זר עשויה לטרוף את הקלפים.

כפי שפורסם לראשונה אתמול באתר, הפועל תל אביב חידשה את המגעים להחתמת לוסיו ובמועדון קיימת אופטימיות לגבי האפשרות. האדומים טוענים כי דווקא הפועל חדרה היא זו שמובילה את המהלך ואף דרשה שלושה שחקנים בתמורה לחלוץ הברזילאי – ביקשה לכלול בעסקה את שי אליאס. בחודורוב טוענים כי אביטן, שאינו מוכן לשחרר את הקשר, הטיל בשלב זה וטו על המהלך.


בבאר שבע פנו להפועל תל אביב: חדשו את המגעים עם שיר צדק (מאור אלקסלסי)

למרות זאת, בהפועל תל אביב סבורים כי קיים סיכוי שלוסיו יצטרף בסופו של דבר והשאיפה היא להוריד את אליאס מראש סדר העדיפויות של מאמן הפועל חדרה אורי גוטמן. שחקן נוסף שעתידו אינו ברור הוא רז שלמה ובהפועל תל אביב מתקשים להבין איך ומדוע מסרב בשלב זה הבלם הצעיר להיפגש עם ראשי המועדון על מנת לנהל משא ומתן על הארכת חוזהו.

בנוסף, בהפועל תל אביב מנסים לשחרר את אחמד עאבד, רונאלדו ואסקס, עבדי פרחאת ושני שחקנים נוספים במטרה לפנות מקום ותקציב להחתמת ויטלי גנון, שאמור להצטרף בימים הקרובים. בנוגע ליאקוב סילבסטר, שגם על מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, החלוץ דורש 160 אלף יורו לעונה ולכן החליטו האדומים לשוב כאמור לאופציית לוסיו.

עוד באדומים,  המגן הימני תומר לוי, שחתם בקבוצה לפני כחודש, קיבל הודעה מהמועדון כי הוא משוחרר. במקומו אמור לחתום בקרוב רשמית המגן הימני ויטלי גנון ששיחק בהפועל חדרה ומחזיק בכרטיס השחקן כפי שפורסם לראשונה באתר ספורט1. גנון מתאמן במתחם חודרוב כבר שבוע ויצורף לפי בקשתו של ניסו אביטן שאימן אותו בחדרה, ויתחרה עם עידן כהן על עמדת המגן הימני. עבדי פראחת, המגן הימני המחליף, מיעט לשחק בעונה שעברה וצפוי לעזוב לקבוצה מהליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי