פיניש והיקה יחזרו להרכב נתניה, פדידה וקוקו יפתחו בכפ"ס

שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'
שי ברדה, סלובודאן דראפיץ' | ערן לוף

לאחר ההפסד לעירוני ק"ש, דראפיץ' וברדה תרגלו תשעה שחקנים חדשים בהרכב, כשגולובארט ונחמיה יעלו במרכז ההגנה. אופיר חיים מגיע להתמודדות עם סגל חסר, אך תרגל גם את רונן בחולייה הקדמית

(גודל טקסט)

לאחר הפסדה של מכבי נתניה לעירוני קרית שמונה, והרוטציה שערכו צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ביום רביעי האחרון, היהלומים יחזרו מחר (שבת) למגרשם הביתי ויארחו את הפועל כפר סבא, כשהמטרה היא לחזור לנצח, ולהשאיר לעצמם סיכוי להעפיל לשלב הבא בגביע הטוטו.

כאמור, לאחר השינויים הרבים שנערכו במשחק מול בק"ש, הצמד על הקווים צפוי לערוך מהפכה נוספת בהרכב הראשון, כשלא פחות מתשעה שחקנים שלא פתחו במשחק החוץ, תורגלו בהרכב באימון המסכם.

בחלק האחורי, הבלם רומן גולובארט שלא היה בסגל צפוי לקבל את חולצת ההרכב, כשלצידו יזכה להופעת בכורה הבלם צליל נחמיה, שהגיע הקיץ מסקציה נס ציונה. שחקן נוסף שישוב להרכב הוא המגן הימני ויקי כחלון, שיתפוס את מקומו של מוחמד זבידאת. גם בן תורג'מן צפוי לעלות ב-11, במקומו של בורחה הררה שיקבל מנוחה.

ויקי כחלון. המגן צפוי לשוב להרכב (עדי אבישי)
ויקי כחלון. המגן צפוי לשוב להרכב (עדי אבישי)

בחוליית הקישור, סתיו פיניש ויחמיר היקה, שלא נכללו בסגל למשחק בצפון, ישובו ישירות להרכב של נתניה, כשגם גבי קניקובסקי ואביב אברהם נמצאים בתמונת ההרכב, כשבקבוצה מרוצים מאוד מקצב ההתקדמות של האחרון בפגרה. פאטוס בצ'יראיי צפוי להשלים את החלק ההתקפי.

טום שלח ודן עזריה יזכו למנוחה בכפר סבא
ההכנות להתמודדות הושלמו גם מצידה של הפועל כפ"ס, כשבקבוצה של אופיר חיים רוצים בעיקר לשמור על רגלי השחקנים, כאשר המגן הימני נועם גמון סובל מנקע בקרסול וייעדר בשבועות הקרובים, כמו גם יהב אפריאט ובן מיזן אשר לא כשירים למפגש וייעדרו.

בנוסף, מי שעוד צפויים לקבל מנוחה הם המגן הימני טום שלח שסובל מפציעה קלה והקשר דן עזריה, שבקבוצה לא רוצים להכביד עליו כאשר במקומם צפויים לפתוח לב כהן ודני רוזנבליט. שחקן נוסף שלא יירשם בסגל הוא הבלם ג'ניה ברקמן, שהורחק מול הפועל חדרה ובמקומו צפוי לפתוח טל מכלוף. שינוי נוסף שייערך הוא הצבתו של המגן אביב סולומון, שצפוי לחתום בשבוע הבא, אך כרגע יכול לשחק כנבחן.

טל מכלוף. יפתח במקומו של ברקמן המורחק (מאור אלקסלסי)
טל מכלוף. יפתח במקומו של ברקמן המורחק (מאור אלקסלסי)

בקישור, הקשר ההונגרי ריקרד ורנס אמנם פתח במשחק הקודם, אך לא ערך אימונים רבים ובקבוצה שוקלים להכניסו בהדרגה לעניינים כשרוי רונן עשוי לפתוח במקומו בהרכב. לירוי צעירי ממשיך להתאמן עם הקבוצה, מפאת העובדה שלא שיחק באופן רציף בתקופה האחרונה, אך הנטייה היא כן להחתימו.

"מכבי נתניה, במיוחד בביתה, היא קבוצה טובה. זה לא משנה באיזה הרכב היא עולה. בשלב הזה של העונה, צריך גם לשמור על הבריאות של השחקנים ואנחנו רוצים לעבור את המשחק הזה בשלום" אמרו במועדון הירוק.

הרכבים משוערים
מכבי נתניה:
רז כרמי, ויקי כחלון, צליל נחמיה, רומן גולובארט, בן תורג'מן, אלמוג כהן, סתיו פיניש, יחמיר היקה, גבי קניקובסקי, אביב אברהם ופאטוס בצ'יראיי.

הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, לב כהן, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, קווין ריינשטיין, דני רוזנבליט, מחמוד יוסף, רוי רונן (ריצ'רד ורנס), עומר פדידה ובנג'מין קוקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי