טרייד נרקם בין יונייטד ליובנטוס: לוקאקו תמורת דיבאלה

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | Gettyimages

על פי דיווח באיטליה, סוכנו של הארגנטינאי הגיע למנצ'סטר ופתח בשיחות עם ראשי המועדון, סארי רוצה את הבלגי. פאבל נדבד סיפר בראיון על הכוכב שלא נמצא בתוכניות: "מחכים להצעות. דה ליכט? התחרות היתה קשה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

בעוד קצת פחות מחודש תיפתח עונת הכדורגל 2019/20 באיטליה. אתמול (שני) נערכה הגרלת המשחקים כשיובנטוס, האלופה הבלתי מעורערת שזכתה בתואר בשמונה העונות האחרונות – קיבלה הגרלה מאתגרת. הגברת הזקנה תפתח את העונה במשחק חוץ בפארמה, במחזור השני תארח את נאפולי לקרב צמרת ענק ולאחריו תתארח אצל פיורנטינה. במחזור השביעי מחכה לה הדרבי ד'איטליה נגד אינטר.


בינתיים, ההנהלה עסוקה בענייני רכש. באיטליה דווח היום כי פאולו דיבאלה לא רוצה לעזוב את יובנטוס והוא יחזור מוקדם מחופשה כדי לשוחח עם מאוריציו סארי, אך בארץ המגף משוכנעים שהוא יצטרך לעזוב. אם דיבאלה ישמע מהמאמן שהוא לא מיועד להיות שחקן הרכב – התוכניות ישתנו עבורו.


לפי הפרסומים וב"פוטבול איטליה" השחקן אף שוחח עם ראשי מנצ'סטר יונייטד, שעשויה לעשות טרייד עם לוקאקו שיעשה את הדרך ההפוכה. בשל עלותו הגבוהה יותר של דיבאלה (100 מיליון יורו) לעומת לוקאקו (85 מיליון יורו), מנצ'סטר יונייטד עשויה לשלם 15 מיליון יורו נוספים.


סגן נשיא יובנטוס פאבל נדבד התראיין ואמר: "אני לא נכנס לפרטים. המנהל המקצועי שלנו עובד על זה. יש כמה שחקנים שאנחנו רוצים. (רומלו) לוקאקו? אנחנו רוצים לחזק את עצמנו ומנסים לעשות את זה. פאולו דיבאלה? יש כמה קבוצות שרוצות, אנחנו מחכים להצעות קונקרטיות". על מתייס דה ליכט: "היה קשה מאוד להחתים אותו, הייתה הרבה תחרות. אנחנו מרוצים".







לוח המשחקים: "אנחנו מתחילים חזק מאוד, פרמה יריבה קשה. נאפולי? זה יהיה יום מיוחד עבור המאמן, האימונים עם מאוריציו סארי חזקים מאוד, הוא שונה ממאסימיליאנו אלגרי, אך לוקח זמן להביע את הרעיונות שלו. יהיה למאמן את כל הזמן הדרוש".


הליגה האיטלקית: "כולן מתחזקות. זה צפוי להיות מאבק האליפות הקשה ביותר מזה זמן רב, כזה שיוכרע ביום האחרון. יש כל כך הרבה קבוצות שיכולות לסכן אותנו, והאיטלקיות יכולות להצליח גם באירופה, אבל אנחנו מוכנים. האליפויות עשו אותנו לחזקים מאוד, כך אנחנו מרגישים". כשנשאל על ליגת האלופות ענה: "זו כמובן אחת המטרות, אבל יובנטוס תהיה מוכנה".




רומלו לוקאקו. יעבור בטרייד ליובנטוס? (Shaun Botterill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי