גריזמן: "ברצלונה עבורי היא מסי, רונאלדיניו והטיקי-טאקה"

אנטואן גריזמן, ג'וזף מריה ברתומאו
אנטואן גריזמן, ג'וזף מריה ברתומאו | ברצלונה, רשמי

האלופה פרסמה את הראיון המלא של החלוץ שמסכם את הקריירה עד כה, מבטיח להיות אותו שחקן כמו באתלטיקו, לא מגדיר מטרות("לא מתעסק בכמה אכבוש") ומכין הפתעה לקהל. וגם: היריב הכי קשה שפגש והקשר לבקהאם

(גודל טקסט)
זמן רב הוא שמר על שתיקה, אך לאחר שההפך סוף-סוף לשחקן ברצלונה, החיוך חזר לפניו של אנטואן גריזמן והוא מדבר בלי סוף. ברצלונה פרסמה את הראיון המלא שלו לערוץ הטלוויזיה שלה, ראיון מרתק בו גריזמן מדבר על הקשיים בתחילת הדרך, על אתלטיקו מדריד, המטרות, וגם מספר שהוא מתכנן לאוהדים הפתעה. גריזמן אמר: "בשבילי זו גאווה ענקית. מהי ברצלונה עבורי? ברצלונה היא טיקי-טאקה, השחקנים מכירים אחד את השני, משחקים בנגיעה ונמצאים בתנועה. ברצלונה היא רונאלדיניו ומסי". כזכור, גריזמן כבר אמר שעבורו מסי הוא "הלברון של הכדורגל". הצרפתי הוסיף שהוא בטוח שהם יסתדרו על המגרש.


על תקופתו באתלטיקו
: "היה לי קשה להיכנס להרכב, לא הייתי ב-11 עד דצמבר. הגעתי לקבוצה שזכתה באליפות והייתה לה את השיטה שלה, אבל אני בר מזל שלמדתי מצ'ולו (דייגו סימאונה). הוא הפך אותי לשחקן ברמה גבוהה מאוד. למדתי ממנו לא להרפות מעולם, אפילו לא לרגע, גם לא באימון".


המטרות: "אני רוצה לעלות על כר הדשא ולתת את הכל מול הקהל. אני לא עוסק בכמה משחקים אשחק, כמה שערים אבקיע או כמה אבשל, אבל אני בטוח שאנחנו הולכים ליהנות ביחד, אני בא לעזור על המגרש ומחוצה לו. אני אביא שמחה. האוהדים מכירים אותי, אהיה בדיוק אותו גריזמן כמו באתלטיקו. אין לי בעיה לעשות הגנה".




תחילת הקריירה: "כשהייתי בן ארבע התחלתי לשחק, אהבתי להיות שוער אבל אבא שלי רצה שהכדור יהיה ברגליים שלי ולא בידיים. אהבתי לגעת בכדור באלגנטיות. אבא שלי אימן אותי בגיל 13 והבנתי שאני רוצה להיות מקצוען. תמיד רציתי לשחק במועדונים מקצועיים ותמיד הייתה אותה תגובה שלילית. היה קשה מאוד לשמוע "לא", שוב ושוב, קשה לך לקבל את זה. זו לא הייתה בעייה של גובה, אלא של הרגליים, ואז הופיעה ריאל סוסיאדד".


רגעי המפתח: "הכישלון בגמר ליגת האלופות ב-2016 וחודש אחריו גם בגמר היורו – זה היה קשה. אני יודע שגם אם אזכה בליגת האלופות עם בארסה, זה לא יירפא את העצב שחוויתי עם אתלטיקו, כאב לנו על הקהל. הליגה האירופית הייתה נחמדה, ידעתי שננצח. הזכייה במונדיאל הייתה גן עדן".


היריב הכי קשוח: "אני באמת אוהב את פרנקי דה יונג, בשבילי הוא היריב הכי קשה. כששיחקתי מולו, לא משנה כמה ניסיתי ללחוץ – לא הצלחתי לקחת ממנו את הכדור". גריזמן שיחק נגד דה יונג במסגרת ליגת האומות כשצרפת פגשה את הולנד.




על שאר התחביבים שלו: "אני אוהב מאוד לשנות את התסרוקת בשיער, כמו דיוויד בקהאם, וכמובן מחפש מקוריות. אני כבר חושב על חגיגה ייחודית כשאכבוש את שער הבכורה בברצלונה. מעבר לכך, אני אוהד כדורסל גדול, יצא לי לראות משחקים ב-NBA. ייראו אותי הרבה ביציע במשחקי ברצלונה בכדורסל".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי