אנטואן גריזמן: "ליאו מסי שחקן ייחודי בדיוק כמו לברון ג'יימס"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | LLUIS GENE/AFP/Getty Images

החלוץ הצרפתי התראיין לערוץ הרשמי של ברצלונה ושוב החמיא לארגנטינאי: "הוא מסמל את הכדורגל, משהו שלא רואים אפילו כל 30 שנה". בספרד תהו לגבי שיתוף הפעולה ביניהם. וגם: הפתרון למרכז ההגנה

(גודל טקסט)
במשך זמן רב הוא שמר על שתיקה, אך בשבוע האחרון אנטואן גריזמן מתראיין ללא הפסקה, ועם חיוך על הפנים לאחר שהשלים את מעברו לברצלונה ואף רשם אימון בכורה. הצרפתי התראיין לערוץ הטלוויזיה של המועדון, שיפורסם במלואו בשעות הלילה, אך בינתיים הקבוצה פרסמה חלקים קטנים. גריזמן אמר: "כל הקבוצות שונות מברצלונה". הצרפתי הוסיף: "אני בטוח שיהיה לנו כיף על כר הדשא, אני בא לעזור בכל מה שאני יכול, מבפנים ומבחוץ, אני מחכה לשחק לעיני הקהל החדש שלי".


גריזמן כבר אמר לא אחת שהוא מחכה מאוד לשתף פעולה עם ליאו מסי שכרגע בחופשה. לקראת סיום הראיון הוא שיבח אותו שוב: "הוא מספר 1, כמו לברון ג'יימס בכדורסל שהוא הדימוי של ה-NBA. מסי הוא הדימוי של הכדורגל. יש לו משהו שונה מהאחרים, משהו שלא רואים אפילו כל 30 שנה".


ב"ספורט" המקומי תהו כיצד יצליחו השניים לשחק יחד, והזכירו כי הצרפתי פרח דווקא ליד חלוץ '9' אמיתי, כמו דייגו קוסטה באתלטיקו מדריד או אוליבייה ז'ירו בנבחרת צרפת, בעוד הוא עצמו שיחק מאחור בעמדה חופשית. גריזמן אמר לא פעם שהוא לא שחקן שנולד עם דריבל: "אם אני נחשב לאחד השחקנים הטובים בעולם זה בגלל הנגיעה הראשונה בכדור". בכתבה הזכירו את דבריו של אריק אבידאל בזמן הצגתו, והוסיפו שברצלונה פחות רוצה את גריזמן "הפליימקר" אלא יותר את השחקן שכבש שערים עד לעונה האחרונה שהייתה פחות טובה.




עוד בברצלונה, לאור הכישלון בהחתמת מתייס דה ליכט, אף על ניסיון של הרגע האחרון בשבוע שעבר, ולאור סירובה של מנצ'סטר יונייטד למכור את ויקטור לינדלוף ("אינו למכירה"), בקבוצה החליטו לבנו על הבלם ז'אן-קלייר טודיבו שהצטרף לקבוצה בינואר ורשם שתי הופעות ליגה. למרות גילו הצעיר (19) בקבוצה בטוחים שיוכל לצבור ניסיון לצידו של ג'רארד פיקה, והזכירו שגם דה ליכט נזרק למים העמוקים בגיל צעיר. נראה שהבלם יקבל הרבה הזדמנויות בעונה הקרובה.


הקשר פרנקי דה יונג הודה ברשתות החברתיות לקרלס אלנייה שוויתר לו על חולצה מס' 21. הספרדי ייקח את חולצה מס' 19 ששימשה את קווין פרינגס בואטנג.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי