בבית"ר מבינים: רוב האוהדים בעד העסקה, אך המחאה עשויה להתרחב

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים | מאור אלקסלסי

בעוד המשטרה חוקרת עד כתובות הנאצה בטדי, עליהן פורסם לראשונה בספורט1, חוגג מתכנן להמריא כרגיל לדובאי. אחרי הביקורת, השחקנים במגננה: "ברדה ודראפיץ' לא בנו את הסגל"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מקווה שלמשטרה יהיה קצה חוט בנוגע לאירועים האחרונים מחוץ לאצטדיון טדי. כזכור, אתמול (שלישי) פורסם לראשונה בספורט1 כי רוססו כתובות נאצה של ארגון לה פמיליה מחוץ לאצטדיון, זאת במטרה לגרום לביטול העסקה עם האמירתים. חלק מהכתובות ("מוחמד מת", "פאק דובאי") נועדו על מנת לחצות קו אדום ולייצר סערה סביב נסיעתו של הבעלים ומתוך הבנה שבית"ר רוצה לסגור את העסקה בכל מחיר, גם אם יהיה מדובר בתרומה משמעותית ולא ברכישת אחוזים מהמועדון.

על פי מידע שקיבלו במועדון מהמשטרה, החקירה מתנהלת ברצינות וכוללת את הסרטונים שקיבלו ממצלמות האבטחה, כל זאת במטרה לאתר את האוהדים שביצעו את המעשה. הבעלים, משה חוגג, יחד עם הנהלת הקבוצה, אמור להמריא לדובאי במהלך השבוע במטרה לנסות ולקדם את העסקה.

הטיסה התעכבה למרות שבדיקות הקורונה חזרו שליליות. בבית"ר טוענים כי ככל הנראה בימים הקרובים תיערך מסיבת עיתונאים בדובאי, בהשתתפות הספונסרים החדשים. עדיין לא ברור היקף ההשקעה, אך חוגג רמז במסיבת העיתונאים שערך ביום שישי כי המטרה היא שהשייח' בן חליפה ישקיע כמאה מיליון שקל בקבוצה.

כתובות נאצה בטדי נגד איחוד האמירויות |

מבחינת האוהדים, קיים קונפליקט לא קטן. מצד אחד, רובם בעד מהלך של כניסת המשקיעים האמירתים, אולם במועדון מבינים כי המחאה של הפלג הקיצוני יכולה להימשך בימים הקרובים וייתכן שאף תירשם הסלמה, כאמור, בכדי לייצר סערה ולגרום לביטול העסקה.

בצד המקצועי, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לא שוחחו עם השחקנים אתמול. "בדרך כלל אחרי משחקים הם מדברים, אבל כנראה שלא צריך לדבר אחרי משחקים כאלה", העריך אחד משחקני בית"ר אחרי ההפסד למכבי חיפה. במועדון היה מי שהזכיר כי השניים "לא בנו את הסגל הזה ולא קיבלו החלטות משמעותיות בנוגע לאף שחקן".

"מתאוסיניו וירדן שועה אלה שחקנים שהמגעים איתם התחילו עוד לפני העידן שלהם", אמר אחד השחקנים, שיצא למגננה על צמד המאמנים לאחר הביקורת אתמול. "הם קיבלו קבוצה מוכנה, שלא בטוח שמתאימה לשיטה שלהם. מול מכבי חיפה שיחקנו בשיטה שאנחנו לא מכירים, זה עבד לטובת היריבה. מצד שני, בשיטה הרגילה, עם יהלום באמצע, אין מי שידחוף כדור וימסור כדור לגול. את הבעיה בהתקפה עוד אפשר לשפר, אבל יש הרבה על מה לעבוד מבחינת משחק ההגנה שלנו".

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | ברני ארדוב

במועדון עדיין ממתינים לתוצאות הבדיקה של איתמר ניצן, שאינו סובל מפגיעה ברצועות אלא מחבלה בברך, אבל רק לאחר קבלת התוצאות יתברר האם ישחק מול הפועל באר שבע ביום שני. במידה שהשוער לא יוכל לקחת חלק בהתמודדות, נתנאל דלויה שוב יחליף אותו. חלאופילו פלייטר בספק למשחק וגם אם ייכלל בסגל יקבל דקות מעטות בלבד מכיוון שלא התאמן באופן סדיר בתקופה האחרונה. מתאוסיניו עדיין עובר טיפולים בברזיל וקצב ההחלמה שלו יהיה ארוך מהרגיל. מיכאל אוחנה ואופיר קריאף צפויים להיות כשירים למשחק.

מתאוסיניו
מתאוסיניו | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי