כפי שפורסם לראשונה בספורט1: טאפוקו ובלילתי חתמו בהפועל חיפה

קווין טאפוקו
קווין טאפוקו | הפועל חיפה, רשמי

הקשר (25) שבלט בהפועל חדרה וסיים את העונה החולפת להפועל באר שבע, הושאל לעונה: "מודה על האמון". יואב כץ: "שחקן איכותי שישדרג את חוליית הקישור שלנו". המגן השמאלי הצטרף לעונה עם אופציה לעונה נוספת

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בימים האחרונים זה היה באוויר ועכשיו זה רשמי. הקשר קווין טאפוקו (25) חתם לעונה אחת בהפועל חיפה לאחר שהושאל מהפועל באר שבע. הצרפתי פתח את העונה שעברה במדי הפועל חדרה, הפגין יכולת מצוינת ונרכש על ידי הפועל באר שבע, אלא שלאחרונה הצטרף ל"קבוצת המנודים" והיה ברור שימיו בדרוכים ספורים.

טאפוקו הנרגש סיפר: "אני שמח להגיע למועדון מכובד עם מסורת רבת שנים כמו הפועל חיפה. אני מודה לבעלים יואב כץ ולמאמן חיים סילבס על האמון. מחכה כבר לפגוש את האוהדים באימון הפתיחה".

הקשר האחורי הצרפתי גדל במחלקות הנוער של לאבאל ואולימפיק ליון הצרפתיות ושיחק בין היתר בליגות הצרפתית, השוויצרית, הבלגית, היוונית והקפריסאית . הבעלים יואב כץ שניהל את המו"מ מול סוכנו של השחקן גד כהן אמר: "מדובר בשחקן איכותי שישדרג את חוליית הקישור שלנו". כפי שפורסם לראשונה בספורט1 כבר לפני יותר מחודש ימים פנו ראשי חיפה לשחקן והציעו לו להצטרף לקבוצה אבל האחרון אז עוד ניסה למצות את האופציה בבירת הנגב אבל לאחר שבשבוע שעבר הודיע מאמן באר שבע ברק בכר כי טאפוקו לא ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים, השחקן החליט השחקן לעבור לכרמל.

בנוסף לצרפתי, הערב חתם בקבוצה גם המגן השמאלי אלי בלילתי, כפי שפורסם לראשונה בספורט1. סילבס חיפש מגן שמאלי מזה זמן רב והיום הצטרף רשמית מי שנפרד מהפועל נצרת עילית ולפני כן שיחק בבני יהודה חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. לזכותו של בלילתי שלוש הופעות בנבחרת הצעירה של ישראל.

שחקן נוסף שעשוי לשחק בקבוצה הוא הקשר המולדבי ראדו גינסארי, לאחר שהושגה התקדמות במו"מ להשאירו. נציגו של השחקן שוחח פעם נוספת עם כץ ונראה כי הפערים הצטמצמו ולא מן הנמנע שגינסארי יישאר עונה שלישית בקבוצה.


ראדו גינסארי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי