פוצ'טינו: "קיין יעזור, בהרכב או מחדר ההלבשה. הלב ינצח"

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו ברגע השיא. ההעפלה הדרמטית לגמר | Gettyimages

מאמן טוטנהאם מתרגש לקראת גמר ליגת האלופות ולא מבטיח שהחלוץ ישחק: "הוא מתקדם בקצב טוב, מקווים שיבריא". הארגנטינאי חושב שליברפול פייבוריטית ומסכם את העונה: "ההמתנה למגרש החדש הייתה כמו נצח"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
מאוריסיו פוצ'טינו רחוק רק עשרה ימים מהמשחק הגדול בקריירה שלו: גמר ליגת האלופות בו תשחק טוטנהאם נגד ליברפול ביום שבת הבא. עבור התרנגולים מדובר בגמר ליגת האלופות ראשון איי פעם, כשקשה לשכוח את המהפך המדהים שעשתה בהולנד עם הניצחון 2:3. המאמן הגיע לאירוע מיוחד שנערך בעיר בילבאו במסגרת קידום הגמר ופרס את משנתו לקראת המשחק. אגב, אתמול ציפה לספרס אורח מיוחד באימון: כדורגלן העבר דיוויד בקהאם.


"אי אפשר להגיד שזה יהיה עוד משחק", פתח פוצ'טינו את דבריו, הדבר הכי יפה הוא שיש לנו שלושה שבועות ליהנות. אנחנו חווים רגעים ייחודיים. כולם מחכים לקרב טקטי אבל הדבר המכריע יהיה הפן הרגשי. אנחנו יודעים הכל עליהם והם יודעים הכל עלינו, אי אפשר יהיה להפתיע. הלב והרגש יהיו הבסיס".


הפייבוריטית: "אני חושב שליברפול, הם עשו עונה גדולה ונלחמו על האליפות עד למחזור האחרון בשנים האחרונות היא התקדמה משמעותית והייתה קרוב לזכות גם באליפות וגם בליגת האלופות. אף אחד לא ציפה שנגיע לגמר אך הגענו בזכות, זה מראה עד כמה הזו קבוצה גדולה, מוכשרת. אנחנו מאמינים שנוכל לנצח".




על הארי קיין: "הוא מתאושש מהפציעה בקצב משביע רצון. אני מקווה שהוא יעזור לנו, בין אם בהרכב כבר למן ההתחלה, אולי יעלה מהספסל ובטח שיעזור בפן המנהיגותי בחדר ההלבשה. אנחנו אופטימיים. יכול להיות שישחק". כזכור, החלוץ החמיץ את גומלין רבע הגמר נגד מנצ'סטר סיטי בשל פגיעה בקרסול וההערכות היו שגמר את העונה.


טוטנהאם עברה עונה קשה ומסע ארוך. בחלוף שלושת המשחקים הראשונים בשלב הבתים בליגת האלופות, התרנגולים אספו נקודה בלבד. מעבר לכך, בליגה האנגלית הפסידו התרנגולים 13 פעמים, יותר מאשר בשתי העונות שקדמו לה גם יחד (11 הפסדים). המאמן ניתח את העונה: "אף אחד לא היה אופטימי לאחר החצי הראשון של העונה. חווינו מצבים קשים ויצרנו אופי מנצח. זה לא צירוף מקרים שעברנו את מנצ'סטר סיטי ואייאקס אחרי מהפך. זה נותן לנו כוח. האוהדים חיכו הרבה זמן עד שיחזרו למגרש האהוב שלהם, הרגשנו כאילו זה היה כמו נצח. רק אחד מאיתנו שחיי את התהליך הזה בעשרת החודשים האחרונים, יכול להבין את הדמעות בחצי הגמר אחרי עבודה קשה והרבה סבל. זה ישמש אותנו לעתיד".



הארי קיין. קצב ההחלמה משביע רצון (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי