טוטנהאם מנסה לשמור על קיין, שישה שחקנים יעזבו את יונייטד?

הארי קיין | Neil Hall/PA Images via Getty Images

הכוכב חתום עד 2024, אך הצדדים החלו בשיחות על חוזה חדש במטרה למנוע רעשי רקע עתידיים. השדים האדומים ידללו את הסגל. וגם: ארסנל ירדה משחקן ריאל והשאילה את סאליבה לניס, רופייה שוחרר מסנט אטיין לאחר עשור

(גודל טקסט)

רשמי (4.1)

* לאחר קרוב לעשור ו-383 הופעות בקבוצה, סנט אטיין הודיעה על שחרורו של השוער סטפן רופייה בעקבות סכסוך מתמשך עם המאמן קלופ פואל. בהודעת המועדון נמסר: "אנו מצטערים שהגענו למצב הזה, זו הייתה החלטה בלתי נמנעת לאור היחס של השחקן כלפי המועדון".

* אטאלנטה הודיעה על צירופו של המגן הימני של גנק, יואקים מיילה, שתחם בקבוצה מברגמו ל-4.5 שנים. הבלגים הרוויחו מהעסקה כ-11 מיליון יורו.

רכש מסקרן של, ויאריאל שצירפה את קשר ווטפורד ונבחרת צרפת לשעבר אטיין קאפו תמורת 2 מיליון יורו. השחקן בן ה-32 יהיה בצוללת הצהובה עד קיץ 2023.

שמועות

*בעיצומה של עונת שיא וכדי שלא תגיע הצעה שתטרוף את הקלפים ותפתה אותו, ב"אינדיפנדנט" מדווחים שטוטנהאם החלה בשיחות על חוזה חדש עם הארי קיין וזאת למרות שהחלוץ חתום במועדון עד קיץ 2024.

*על פי דיווח ב'אס' הספרדי, ארסנל ירדה מהאפשרות לצרף את איסקו מריאל מדריד. הסיבה: המנג'ר מיקל ארטטה אמנם מחזיק מאוד מהקשר הספרדי, אך סבור שצירופו יפגע בהתקדמות של אמיל סמית' רואו הצעיר.

*אחרי שהבינה כי איין בכוונתו לחתום על חוזה חדש במועדון, מנצ'סטר יונייטד תנסה למכור בקיץ את פול פוגבה במטרה להחזיר כמה שיותר מהסכום בו קנתה הצרפתי: 110 מיליון יורו. בין המחזרות: יובה, פריז וריאל.

פול פוגבה | Michael Regan/Getty Images

ב"דיילי מייל" האנגלי טוענים שלא פחות משישה שחקני מנצ'סטר יונייטד צפויים לעזוב את המועדון במהלך חודש ינואר הקרוב: סרחיו רומרו, פיל ג'ונס, מרקוס רוחו, ג'סי לינגארד, דניאל ג'יימס וברנדון ויליאמס.

*אחרי כארבע וחצי שנים בסין, גרציאנו פלה בדרך חזרה לאיטליה? על פי דיווח שפורסם בארץ המגף, החלוץ שסיים את חוזהו בשנדונג לוננג נמצא על הכוונת של אינטר ויובנטוס, שמחפשות גיבוי בהתקפה.

*הבלם הצרפתי הצעיר וויליאם סאליבה יושאל מארסנל לניס הצרפתית עד תום העונה ללא אופציית רכישה.

עוד בארסנל: באנגליה ובספרד מפרסמים שהתותחנים עוקבים אחר קרלוס סולר מוולנסיה, שכבש העונה שישה שערים והסיף חמישה בישולים ב-13 הופעות במדי העטלפים.

דיווח באיטליה: רומא עוקבת אחרי ליאל עבדה ממכבי פתח תקווה (ראו ידיעה נפרדת).

*בצרפת מפרסמים: פריז' סן ז'רמן החלה במגעים עם אברטון לרכישת החלוץ מויזה קן, שמשחק העונה כמושאל בעיר האורות והבקיע כבר תשעה שערים. תג המחיר שהטופיז דורשים: כ-30 מיליון ליש"ט.

מויזה קן | Pool / Pool

*טאקה קובו, שמושאל מריאל מדריד לוויאריאל, צפוי לעבור ביממה הקרובה לחטאפה וזאת בעקבות מיעוט דקות משחק במדי הצוללת הצהובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי