בן שמעון: "אחרי מכבי חיפה, שיחקנו את הכדורגל הטוב בליגה"

רן בן שמעון, ניר קלינגר | לירון מולדובן

המאמן התמוגג מהיכולת של שחקניו במהפך על הפועל תל אביב: "הייתה רכבת הרים רגשית, אפשר לצאת עם השחקנים לכל קרב. בסיבוב הראשון, אשדוד הציגה רוב הזמן את הכדורגל הטוב במדינה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

תקופה אדירה עוברת על רן בן שמעון ומ.ס. אשדוד. הקבוצה מעיר הנמל נאלצה להתמודד הערב עם מכת חיסורים אדירה בעקבות נגיף הקורונה, ולהסתדר ללא כמה מהשחקנים החשובים בקבוצה, ביניהם הקפטן, טום בן זקן, הקשר מוסא בגאיוקו, המגן רועי משפתי, מוטרי קמאהני, בנצי מושל ועוז בילו הם רק רשימה חלקית מהנעדרים, ובכל זאת, המדורגת שלישית בליגת העל הצליחה לחזור מפיגור 1:0 למהפך מרשים ביותר על הפועל תל אביב, ונראה שהיא מתבססת כקבוצת צמרת לגיטימית בליגת העל העונה.

צפו בתגובות אחרי ה-1:2 של אשדוד על הפועל ת"א

אחרי המשחק, רן בן שמעון התלהב מאוד מהיכולת של חניכיו: "קודם כל, הרבה פעמים אנחנו מסתכלים על הדברים השליליים והיום אני מסתכל על הדברים החיוביים. מה לא עברנו בשבוע הזה? הייתה רכבת הרים רגשית. זה לא רק אלה שלא נמצאים איתנו, זה גם אלה שכן נמצאים. ראינו את זה היום, הקבוצה הזו מפתחת אופי יוצא מן הכלל. יש לי הרבה שחקנים שאני מרגיש שאפשר לצאת איתם לכל קרב. יהיה לנו שבועיים הפסקה לצערנו, לאחד את השורות ולהחזיר את כולם, שכולם יהיו בריאים ובסדר. התוצאה הייתה חשובה מאוד השבוע להידבק לצמרת, את זה עשינו בצורה יפה, על השאר אני אדבר עם השחקנים".

הסוד של אשדוד: "הבסיס של כל זה – לא להרגיש קורבן אף פעם או לבוא עם אליבי מוכן. ביום שיש לך אליבי מוכן, התוצאות בהתאם. המצליחנים הגדולים ביותר הם אלה שהצליחו להסתגל לכל סיטואציה ולכל מצב וכך אנחנו מנסים לחנך את השחקנים, לכוון אותם לשם, לפעמים זה הולך יותר ולפעמים פחות, אבל אף פעם אנחנו לא בוכים. לא משנה מה, לא דיברנו על אף שחקן שחסר. וגם אם עכשיו הייתה תוצאה לא טובה, לא הייתי מדבר על אף שחקן שחסר, אנחנו רוצים את כולם, אבל כרגע כל מי שבסגל צריך לתת 100%, ואפשר לראות שחקני נוער משחקים ועומדים בלחץ של ליגת העל, והמועדון עומד בלחץ של עצמו, שזה הכי חשוב".

שחקני אשדוד. לא מרגישים קורבן. | לירון מולדובן

פלייאוף עליון: "אתם צריכים להגיד את זה, אנחנו לא נעוף על עצמנו. אני חושב שבסיבוב הראשון אשדוד הציגה רוב הזמן את הכדורגל הטוב במדינה, אחרי מכבי חיפה יש לנו את הכדורגל הטוב ביותר, יש לנו הפרש שערים מדהים לקבוצה שרוצה להיות בפלייאוף העליון, יש לנו שחקנים שעושים בכל משחק התקדמות, רואים שאשדוד מנצחת משחקים לא רק כשהיא יותר טובה או שולטת, היום קיבלנו גול וידענו לחזור. אשדוד יודעת לעשות גם התקפה אבל לפעמים גם לעשות הגנה, היכולת להגיע גמישים לכל משחק, אני חושב שמגיעה מילה טובה לחברה"

הרכש בינואר: "יש לנו הרבה בחדרי חדרים, יש כל הזמן דיבורים, אבל החיזוק חייב להיות נקודתי ואמיתי כדי לא להפר איזון, אבל זה לא רק ככה, יש לנו סגל מאוד מאוד חזק שכל הזמן מתחזק, הקטע זה להביא שני שחקנים בדיוק שישדרגו את הקבוצה".

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים | לירון מולדובן

שגיב יחזקאל אמר בסיום: "ניצחון מתוק, בטוח. היה משחק לא קל בכלל. לא רוצה לדבר על זה ששחקנים חסרים לנו, היינו צריכים להסתדר בלעדיהם וזה מה שעשינו. הראינו המון אופי במשחק הזה, ואנחנו שמחים לקחת שלוש נקודות ולצאת לסגר עם טעם טוב".

פלייאוף עליון: "אנחנו לא רוצים עדיין להגיד כלום, אנחנו רוצים לעבוד קשה, להמשיך להשתפר, לתקן את הטעויות שלנו ומשם נראה. אשדוד מכוונת גבוה כמו כל שנה. אנחנו שמחים להיות כרגע למעלה, אבל אנחנו צנועים וממשיכים לעבוד קשה".

התעניינות מקבוצות אחרות: "זה לא מעניין. אני באשדוד כרגע, שחקן של אשדוד, שמח לעזור לקבוצה, אני חושב שבלי הקבוצה הזו לא הייתי נמצא איפה שאני נמצא, הם עוזרים לי להבקיע ולבשל, אנחנו אוהבים אחד את השני ועוזרים אחד לשני".

עוד באותו נושא: רן בן שמעון, שגיב יחזקאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי